تاکید شهردار ارومیه بر شناسایی و رفع موانع پیش روی نخبگان در نشست سراسری روسای بنیاد نخبگان

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۵:۲۵
کد خبر: ۴۲۹۵۳۱
تاکید شهردار ارومیه بر شناسایی و رفع موانع پیش روی نخبگان در نشست سراسری روسای بنیاد نخبگان
شهردار ارومیه با تاکید بر شناسایی و رفع موانع پیش روی نخبگان و تقویت ظرفیت های موجود تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های مدون به باروری و تقویت افکار و اندیشه های جوانان و نوجوانان نخبه شهر کمک کنیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه نیز در نشست سراسری روسای بنیاد نخبگان کشور در ارومیه  با تاکید بر شناسایی و رفع موانع پیش روی نخبگان و تقویت ظرفیت های موجود، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های مدون به باروری و تقویت افکار و اندیشه های جوانان و نوجوانان نخبه شهر کمک کنیم.

  صفر زاده ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان استان که در محل استانداری ترتیب یافت از برگزاری نشست سراسری روسای بنیاد نخبگان کشور با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در روزهای 23 و 24 ماه جاری در ارومیه خبر داد.

صفر زاده با  تاکید بر ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه جوانان و نوجوانان نخبه  بر شناسایی و حمایت از این افراد تاکید افزود: بهترین راه حمایت و تقویت نخبگان، شناسایی افراد نخبه در سنین کوچک است که در این راستان طرح ویژه ای برای شناسایی دانش آموزان نخبه بصورت پایلوت در ارومیه و میاندوآب با همکاری بنیاد نخبگان استان و آموزش و پرورش استان در حال اجرا است .

در ادامه این جلسه چهل امیرانی، رییس بنیاد نخبگان آذربایجان غربی نیز با اشاره به برگزاری نشست سراسری روسای بنیاد نخبگان کشور در ارومیه خواستار همکاری و همراهی دستگاه های مختلف اجرایی استان در برگزاری مطلوب این نشست شد.

در پایان این جلسه، شهردار ارومیه و تنی چند از شخصیتهای علمی و مدیریتی استان، با امضای دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان به عنوان عضو این بنیاد  انتصاب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز