مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خبر داد:

۳۰تیرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۸:۴۰
کد خبر: ۴۲۹۶۰۴
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری حضوری جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور تعدادی از علاقه مندان شرکت در این جشنواره در جوار بارگاه رضوی گفت: این برنامه 24 تیرماه در محل سالن اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: شرکت حضوری در جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان وقت اداری 20 تیرماه بود که شرکت کنندگان با مراجعه به کتابخانه های سراسر استان، کتاب و سوالات مسابقه را دریافت و پس از پاسخ دادن به سوالات تحویل همکاران ما در کتابخانه ها می دادند.

وی با اشاره به تمدید شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت مجازی و از طریق آدرس اینترنتی www.shamstoos.ir و یا سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور بیان کرد: به جهت استقبال گسترده مردم از جشنواره کتابخوانی رضوی، آخرین مهلت شرکت در این جشنواره 30 تیرماه تمدید و اعلام شد.

وی از دو اقدام ویژه در حاشیه برگزاری این جشنواره در مشهد به واسطه حضور بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) خبر داد و گفت: در روز 24 تیرماه ساعت تعدادی از اعضای کتابخانه ها و دستگاه های دولتی که داوطلب شرکت حضوری در جشنواره هستند با حضور در سالن اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت می کنند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: دیگر اقدامی که در حاشیه جشنواره کتابخوانی رضوی در مشهد روی خواهد داد برگزاری نشست کتابخوان در ایام دهه کرامت به صورت تخصصی در مورد سیره و سبک زندگی رضوی می پردازد.

وی ادامه داد: در این نشست افرادی که از قبل در حوزه کتاب رضوی مطالعه کرده اند، در یک فاصله زمانی کوتاه اقدام به معرفی کتاب مطالعه شده می کنند که این امر باعث ایجاد انگیزه برای بقیه افراد می شود.

اکبری خاطرنشان کرد: این نشست در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می شود تا زائران و مجاوران با کتاب های بیشتری در حوزه فرهنگ رضوی آشنا شوند.

 

نظر شما