با احکام شهردار قزوین؛

انتصاب های جدید در شهرداری قزوین صورت گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۲۹۶۱۰
انتصاب های جدید در شهرداری قزوین صورت گرفت
مسعود نصرتی با صدور احکامی جداگانه مسئولان جدید سمت های مختلف شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین با صدور احکامی جداگانه مسئولان جدید معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمرانی، سازمان پارک ها، سازمان عمران، کارخانه آسفالت، سامانه137، سازمان آرامستان شهرداری را معرفی کرد.

بر همین اساس مهدی کاظمی مدیرعامل سابق سازمان پارک ها و فضای سبز به عنوان معاون جدید خدمات شهری معرفی شد و حمیدرضا الموتی معاون سابق خدمات شهری، مشاور خدمات شهری شد.

همچنین سیدمحمد علمی مدیرعامل سابق سازمان عمران به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی معرفی شد و مسعود حق لطفی معاون سابق فنی و عمران، مشاور فنی و عمرانی شهرداری و عضو هیات مدیره سازمان عمران شد.

سلیمان بهرامی هم که پیش از این به عنوان مدیر کارخانه آسفالت مشغول به کار بود از این پس به عنوان سرپرست جدید سازمان عمران کار و فعالیت خواهد کرد.

در قسمت دیگری از این انتصاب ها هم محمدصادق مظفری به عنوان سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز و اصغر اللهیاری به عنوان مشاور امور ایثارگران و سرپرست سازمان آرامستان ها معرفی شدند.

عبدالرضا تبسمی نیز به عنوان دبیر کارگروه گردشگری، اسماعیل صفری سرپرست مدیریت املاک، امید رحمانی سرپرست حوزه مدیریت سرمایه گذاری در معاونت سرمایه گذاری شهرداری، غلامرضا ابراهیمی سرپرست سامانه137، مصطفی کاشی پزها مدیر کارخانه آسفالت و سرکار خانم سیده حدیقه قدیری مشاور امور اجتماعی و بانوان شهرداری قزوین منصوب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز