معاون امور عمرانی استاندار خبر داد:

پرداخت ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های تولیدی روستایی

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۵:۳۸
کد خبر: ۴۲۹۶۲۴
پرداخت ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های تولیدی روستایی
منوچهر حبیبی از پرداخت 200میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های تولیدی روستایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات به طرح های تولیدی و خدماتی واقع در مناطق روستایی با تخفیف 15درصد سود و کارمزد به میزان 200میلیارد ریال از طریق بانک سینا در مرحله اول پرداخت می شود.

حبیبی در جلسه سرمایه گذاری و توسعه روستایی خاطرنشان کرد: این تسهیلات با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، استانداری قزوین، بنیاد علوی و بانک سینا، از طریق سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی، سازمان بسیج سازندگی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بین متقاضیان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: رویکرد جدید دولت، برنامه ریزی در راستای مسائل اقتصادی و تأمین معیشت مردم با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشد که برنامه های متنوعی در این زمینه طراحی شده که در حال عملیاتی شدن می باشد.

معاون امور عمرانی استاندار تصریح کرد: یکی از این برنامه ها تلاش در جهت رونق بخشی به تولید و اشتغال روستایی است که اخیرا هم تفاهمنامه ای میان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا منعقد و به استان ها جهت اجرا ابلاغ شده است.

حبیبی اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه نحوه انتخاب و معرفی طرح های روستایی از طریق دفتر امور روستایی استانداری ها انجام می شود و بررسی توجیه فنی، اقتصادی و مالی طرح ها بر عهده بانک سینا بوده و حداکثر زمان برای اعلام نظر بانک 20روز می باشد.

وی در خصوص نحوه بازپرداخت تسهیلات هم گفت: طرح ها مشمول 6سال دوره مشارکت، دوره تنفس و بازپرداخت خواهند بود.

نظر شما