مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد:

تشکیل ۶۷پرونده حقوقی در منطقه سه شهرداری قزوین

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۳:۳۸
کد خبر: ۴۲۹۶۳۸
تشکیل ۶۷پرونده حقوقی در منطقه سه شهرداری قزوین
کیومرث فدایی فر از تشکیل 67پرونده حقوقی طی سه ماهه نخست امسال در منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، کیومرث فدایی فر مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: طی سه ماهه نخست امسال واحد حقوقی این منطقه برای رسیدگی به پرونده‌ها 109بار به شعبات دادگاه عمومی و دیوان عدالت اداری و مراجع انتظامی مراجعه کرده است.

فدایی فر افزود: در این مدت همچنین رای 9پرونده به نفع منطقه سه شهرداری قزوین به ارزش21میلیاردریال صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت رای 3پرونده به ضرر منطقه سه شهرداری قزوین صادر شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری رای 60پرونده صادر شده است، افزود: ارزش صدور رای های صادره در این مدت 23میلیارد و 800میلیون ریال بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اکثر رای های صادره به نفع شهرداری است و این موضوع عدم آگاهی بیشتر شهروندان از قوانین را نشان می دهد.

فدایی فر بیشترین موضوعاتی که در واحد حقوقی منجر به تشکیل پرونده می شود را موضوعات کمیسیون ماده صد و تغییر کاربری های زمین عنوان کرد.

وی عدم هماهنگی بین خواسته های مردم با قوانین جاری شهرداری و نداشتن قانون مدون به نفع مردم را از مشکلاتی عنوان کرد که باعث تشکیل پرونده‎های حقوقی می شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه 40درصد از مردم از قوانین اطلاع ندارند و این موضوع باعث ایجاد تخلف می شود، عنوان کرد: باید به دنبال ارتقا سطح آگاهی شهروندان از قوانین باشیم که این مهم تاثیر خوبی در کاهش تشکیل پرونده های حقوقی خواهد گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز