گرامیداشت عباس کیارستمی در سینمای جوانان سمنان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۴:۰۴
کد خبر: ۴۲۹۶۴۶
گرامیداشت عباس کیارستمی در سینمای جوانان سمنان برگزار شد
مراسم گرامیداشت عباس کیارستمی کارگردان مطرح سینمای ایران در تالار حکیم الهی فرهنگسرای کومش سمنان با حضور جمعی از هنرمندان سمنان و همچنین هنرجویان انجمن سینمای جوانان سمنان توسط دفتر انجمن سینمای جوانان سمنان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ علی همتی سرپرست انجمن سینمای جوانان سمنان  در این جمع به ویژگی های سینمای کیارستمی  اشاره کرد وسوالات هنرجویان این انجمن را درباره سینمای کیارستمی  پاسخ داد .

این مراسم  را که اجرای آن را فواد خاکنژاد بر عهده داشت با بیان اطلاعاتی از شیوه  کارگردانی و همچنین فیلم شناسی این کارگردان بزرگ سینما حاضرین را دعوت به مشاهده مصاحبه ای از عباس کیارستمی  کرد تا بخشی از مصاحبه کارگردان بزرگ سینما کوئینتین تارانتینو با عباس کیارستمی نیز پخش شود . 

هایده رییس زاده  شاعر و سفالگر نیز که در زمینه اشعار  کیارستمی پژوهشی را انجام داده بود با بیان اینکه شعر کیارستمی نیز همان سینمای کیارستمی است درباره ویژگی های شعر و شاعرانه ی عباس کیارستمی در این نشست سخن گفت . 

از دیگر برنامه های این مراسم پخش قطعاتی از فیلم مشق شب ،تیزری از فیلم کپی برابر اصل و  همچنین پخش فیلم کوتاه" دو راه حل  برای یک مساله"  بود تا هنرجویان با فیلم های مختلف کیارستمی در دوره های مختلف کاری وی  آشنا شوند . 

در آخر مراسم نیز هنرمندان و هنرجویان سینمای جوانان سمنان  به همراه سرپرست این انجمن  به یاد خالق فیلم  زندگی و دیگر هیچ  فاتحه ای خواندند و شمعی را به یاد این کارگردان سینما روشن کردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز