مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)لرستان :

همکاری کمیته امداد امام (ره) ببا شهرداری وشورای شهر دروود در ایجاد اشتغال /افتتاح کمیته امداد چالان چولان

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۸:۵۹
کد خبر: ۴۲۹۷۰۴
همکاری کمیته امداد امام (ره) ببا شهرداری وشورای شهر دروود در ایجاد اشتغال /افتتاح کمیته امداد چالان چولان
هدف کمیته امداد از ایجاد اشتغال پایدار رفع فقر و محرومیت و کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه ای با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر دورود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان عنوان کرد: هدف کمیته امداد از ایجاد اشتغال پایدار رفع فقر و محرومیت و کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه است.

محمدی فارسانی با بیان اینکه نگاه کمیته امداد به اشتغال یک نگاه ویژه است گفت: اگر مسکن مناسب و شغلی پایدار برای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد ایجاد شود عمده مشکل مددجو رفع شده و می تواند با تلاش و پشتکار به توانمندی برسد و نیازی به تحت حمایت بودنش نیست.

وی افزود: اعتقادی به شعار نداریم و کار باید به صورت عملی انجام بگیرد  وباید کارهایی انجام دهیم که در کاهش آسیبهای اجتماعی و کم کردن فاصله طبقاتی و رفع محرومیت زدایی موثر باشد و اگر کمیته امداد در کارهای اقتصادی ورود کند به نفع این نهاد نیست اما به نفع ولی نعمتان تحت پوشش و افراد بی بضاعتی است که معنای کامل فقرومحرومیت را در جامعه درک کرده اند.

محمدی فارسانی با اشاره به طرح راه اندازی بازارچه های محلی در شهرستان دورود تصریح کرد: با راه اندازی بازارچه در مناطق حاشیه ای شهر دورود علاوه براینکه برخی از مشکلات حاشیه نشینی حل می شود باعث کاهش آسیبهای اجتماعی، ایجاد اشتغال برای افراد تحت حمایت و همچنین ساماندهی میوه فروشان و دست فروشان دراین مناطق خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل»  گفت: فراهم آوردن زمینه اشتغال پایدار از خصوصیات اقتصاد مقاومتی است وچنانچه همکاران ما در شورای شهر و شهرداری دورود  همکاری کنند کمیته امداد این آمادگی را دارد که در بخشهای مختلف با شهرداری برای رفع فقر و محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار سرمایه گذاری و مشارکت کند و این کار بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در شهرستان دورود است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در حاشیه این جلسه از افتتاح اداره کمیته امداد شهر چالانچولان درآینده نه چندان دور خبرداد و افزود: برای ارائه خدمات بهتر به اهالی محترم بخش سیلاخور کمیته امداد شهر چالانچولان افتتاح و راه اندازی خواهد شد و مددجویان این بخش از خدمات حمایتی آن بهره مند می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز