مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان:

گازرسانی به ۲۵۰ روستای استان لرستان در قالب طرح اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۶:۰۴
کد خبر: ۴۲۹۷۱۲
گازرسانی به ۲۵۰ روستای استان لرستان در قالب طرح اقتصاد مقاومتی
در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه تدوین شده در راستای اقتصاد مقاومتی طی سال جاری و سال آتی 250 روستای استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه تدوین شده در راستای اقتصاد مقاومتی طی سال جاری و سال آتی 250 روستای استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد .

شمس خرم آبادی با بیان اینکه پایلوت قرار گرفتن استان لرستان در بحث اقتصاد مقاومتی فرصت خوبی است تا ظرفیتهای موجود استان فرصت شکوفایی پیدا کنند افزود در این راستا و با هماهنگی و دستور استاندار محترم چندین برنامه در حوزه گازرسانی تدوین شده است .

وی افزود : 5 برنامه در این راستا تدوین شده است که نخستین آن گازرسانی به 250 روستا طی امسال و سال آینده است و گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 3 خرم آباد نیز تصمیم دیگریست که در این راستا اتخاذ شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت : پذیرش 30 هزار اشتراک و گازرسانی به شهرک سنگ دورود از دیگر برنامه های اقتصاد مقاومتی بوده که امید می رود به توسعه زیرساختهای استان کمک نماید .

وی خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان تلاش دارد در این راستا و با عنوان برنامه پنجم این طرح هدر رفت گاز به میزان نیم درصد نسبت به سال قبل را محقق نماید و از هدر رفت منابع جلوگیری کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز