فرماندار کوهدشت عنوان کرد:

شرکت ۳۷۶۲ نفر داوطلب کنکوردر ۱۸ حوزه امتحانی در دو روز

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲:۰۳
کد خبر: ۴۲۹۷۷۸
شرکت ۳۷۶۲ نفر داوطلب کنکوردر ۱۸ حوزه امتحانی در دو روز
برگزاری جلسه تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در کوهدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری با حضور فرماندار شهرستان، رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر دستگاههای مرتبط در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار گردید .  

فرماندار کوهدشت با اشاره به نقش آموزش و پرورش در آموزش و تربیت نیروهای متخصص ، متعهد و آشنا به علوم روز اظهار داشت : یک چهارم بودجه کشور مربوط به آموزش و پرورش است و یک سوم کارمندان جمهوری اسلامی آموزش و پرورشی هستند و این گستردگی واهمیت این وزارت خانه را می رساند  چرا که آموزش و پرورش محور و مادر توسعه در کشور است.

وی گفت :باید با برنامه ریزی کارشناسی و اصولی برای ارتقاء سطح کیفی ، رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و جوانان شهرستان و نیز توجه به اجرای سیاست های دولت در این زمینه در شهرستان تلاش نماییم .

 این مسئول با بیان اینکه روزهای 24 و 25 تیرماه کنکور سراسری برگزار می شود، تصریح کرد:تعداد داوطلبان امسال 3762 نفر است که در 18 حوزه امتخانی در دو روز  شرکت خواهند کرد .

وی ضمن تاکید به اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده های آنها و همچنین برگزاری کنکور به بهترین نحو ممکن گفت: داوطلبان کنکور سراسری را فرزندان خود بدانیم بنابراین باید طوری در برگزاری آزمون دقت کنیم که تمرکز داوطلبان به هم نریزد.

فردی بیرانوند  افزود: حدود 60 درصد شرکت کنندگان در آزمون خانم ها هستند که این مساله مسئولیت بانوان مسئول در برگزاری کنکور را سنگین تر می کند و بیشترین شرکت کنندگان هم در رشته  علوم تجربی هستند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند، ادامه داد: سرپرست سالن ها از همین امروز فضای برگزاری آزمون را مورد بررسی قرار دهند و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کنند.

فردی بیرانوند تصریح کرد : کنکور شاید بهترین اتفاق زندگی دانش آموز در طول دوران تحصیل باشد که تمام این چند سال به امید این روز و موفقیت در این روز برنامه ریزی کرده اند لذا همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری ، سیستم سرمایشی ،نظم و انظباط ،  امنیت ،صندلی های مناسب ،همراه نداشتن موبایل ، کنترل آمد و رفت ها ، ترافیک و… مدنظر قرار داده تا به بهترین شکل برگزار گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز