همزمان با همایش بزرگ عفاف و حجاب؛

مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۲۹۸۰۸
مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب برگزار شد
همزمان با همایش حجاب و عفاف در یاسوج، نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی به‌همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛به‌مناسبت 21 تیرماه روز حجاب و عفاف، همایش بزرگ عفاف و حجاب باحضور مسئولین و جمع کثیری از بانوان صبح امروز در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و مسئول کمیته بانوان کنگره سرداران، امیران و 1800 شهید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حجاب زینت زن است گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای بانوان اسلامی بوده و زنان و دختران مسلمان باید این شخصیت بزرگ را در همه زمینه‌های زندگی سرمشق خود قرار دهند

وی اظهار داشت: حجاب و عفاف تنها برای زنان نیست و مردان نیز با غیرت و شجاعت خود در جامعه مروج ارزشمندی برای ترویج فرهنگ عفاف در جامعه هستند.

مسئول کمیته بانوان کنگره شهدای استان در ادامه یادآور شد: در دوران جنگ دفاع مقدس زنان و مردان ایرانی همقدم و همگام با یکدیگر با دشمن جنگیدند و به شهادت رسیدند و امروزه وظیفه زنان و مردان است که باردیگر با حجاب و عفاف خود ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب باشند.

شایان ذکر است در همایش بزرگ حجاب و عفاف، نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی از کتاب زن در اسلام نوشته مرتضی مطهری برگزار شد و در پایان به برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایز نفیسی اهداء گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز