مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان خبرداد:

نهایی شدن زمان برگزاری "هفته ی فرهنگی لرستان"

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۵:۵۳
کد خبر: ۴۳۰۰۰۲
نهایی شدن زمان برگزاری هفته ی فرهنگی لرستان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از نهایی شدن زمان برگزاری " هفته ی فرهنگی لرستان " در تهران ،از ٢٥ تا ٢٩ مرداد ماه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، حجت الاسلام حمید رضا حنان با اشاره به دیدار با ریاست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ، گفت : در اولین روز از هفته ی جاری و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ، آخرین مسائل و موضوعات مربوط به برگزاری "هفته ی فرهنگی لرستان " در دیدار با دکتر گیل آبادی ، مطرح و تصمیمات نهایی اتخاذ شد .

وی افزود : یکی از مهمترین موضوعات این جلسه ، نهایی کردن زمان برگزاری این رویداد فرهنگی بود ، که پس از بحث و بررسی ، مقرر شد " هفته ی فرهنگی لرستان " از ٢٥ تا ٢٩ مرداد ماه امسال در بوستان گفتگو تهران برگزار شود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تاکید کرد : استفاده از ظرفیت های شهرداری تهران در بحث تبلیغات شهری " هفته ی فرهنگی لرستان " از دیگر مسائل مطرح شده در این دیدار بود که بناست توسط شهرداری های مناطق مختلف پایتخت ، صورت پذیرد .

حنان تصریح کرد : موضوع اسکان مجریان و عوامل اجرایی هفته ، نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شهرداری تهران در این خصوص همکاری لازم را با ما داشته باشد .

بنا بر این گزارش ، شاهرخی ، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ، در این دیدار ، ضمن تقدیر از همکاری شهرداری تهران در برگزاری " هفته ی فرهنگی لرستان " ، گفت : این رویداد فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی بیشتر لرستان به سایر مناطق کشور و سرمایه گذاران و حامیان تولید است که باید برای اجرای بهتر آن از تمام ظرفیت های موجود در استان استفاده کرد .

وی افزود : تمام دستگاه های اجرایی استان در بخش های مختلف به خصوص فرهنگی و اقتصادی ، را موظف کرده ایم با حضور پررنگ و موثر در برنامه های این هفته ، ظرفیت های استان در حوزه های گوناگون را به خوبی معرفی کرده و از تمام ظرفیت خود برای برگزاری بهتر این برنامه ها استفاده کنند .

شاهرخی در پایان افزود : باید زمینه های حضور مسئولین بلند پایه ی کشوری و چهره های شاخص فرهنگی ، هنری و اقتصادی استان و کشور در این رویداد ، فراهم شود تا از ظرفیت ایشان برای معرفی بیشتر استان استفاده کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز