نایب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس:

کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس به طور جدی پیگیر مطالبات مردمی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۵:۳۶
کد خبر: ۴۳۰۰۴۷
کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس به طور جدی پیگیر مطالبات مردمی است
نایب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدساز پروژه جدول‌گذاری کوچه شهید آشتیانی خیابان 20 متری ولیعصر(عج) بازدید کرد.

به گزاررش خبر گزاری برنا در تهران، نایب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه جدول‌گذاری کوچه شهید آشتیانی خیابان 20 متری ولیعصر(عج) اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی شورای اسلامی شهر نظارت بر عملکرد و روند پیشرفت فیزیکی اقدامات شهرداری است.

منصور حیدری بیان کرد: کارشناسان و اعضای کمیسیون زیربنایی دائماً از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بازدید و موارد فنی و خدمات شهری را بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر طی بازدید پروژه نیز با مشکل و ایرادی برخورد کنیم و به یقین برسیم که به صرف و صلاح شهرداری نیست و موجب برهم خوردن آسایش مردم است، مطمئناً پیگیر تخریب و بهسازی دوباره پروژه خواهیم بود حتی اگر پیمانکار نیز متضرر شود.

نایب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس ادامه داد: متأسفانه یکی از پروژه‌های جدول‌گذاری در حال اجرا در خیابان 20 متری ولیعصر(عج) کوچه شهید آشتیانی که امروز شاهد آن بودیم از لحاظ فنی و شکل ظاهری ایراداتی دارد و باعث می شود کوچه کم‌عرض و همچنین باعث افزایش معضلات ترافیکی شود که با همفکری معاون فنی و عمرانی تخریب و جمع‌آوری خواهد شد تا با اقدامات اصولی و فنی درست اجرایی شود.

وی متذکر شد: با پیگیری کمیسیون زیربنایی شورای شهر از طریق اداره آب و فاضلاب شهرستان قدس طی روزهای آینده شبکه فاضلاب نیز انجام می شود که بعد از اتمام احداث شبکه فاضلاب عملیات آسفالت اجرا خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس در پایان صحبت‌های خود از زحمات معاون فنی شهردار شهر قدس تقدیر و تشکر کرد.

لازم بذکر است که این بازدید میدانی به همراه معاون عمرانی شهرداری از دو پروژه جدول‌گذاری معابر به همراه کارشناسان دفتر فنی شهرداری و پیمانکاران جدول‌گذاری فعال در شهر به منظور بررسی نقایص موجود و رفع آنها و افزایش کیفیت انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز