دبیر شورای اطلاع رسانی استان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی:

پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت تا ۱۶مرداد ارسال شوند

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۹:۲۰
کد خبر: ۴۳۰۰۷۲
پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت تا ۱۶مرداد ارسال شوند
دبیر شورای اطلاع رسانی استان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست پروژه های قابل افتتاح خود برای هفته دولت را تا 16مرداد ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی دبیر شورای اطلاع رسانی استان طی مکاتبه با دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، دانشگاه ها و بانک های استان خواستار ارسال پروژه های قابل افتتاح این سازمان ها و نهادها به مناسبت هفته دولت تا 16مردادماه سال جاری شد.

در بخشی از نامه  دبیر شورای اطلاع رسانی استان خطاب به  روسا و مدیران کل دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، بانک ها و شهرداری های استان آمده است: برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص افتتاح و بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت از سنت های حسنه و ماندگاری است که هر ساله به همت مسئولین و بویژه دولتمردان برای پاسداشت خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یادمان و نکوداشت شهدای گرانقدر دولت بویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر انجام می شود.

علیرضایی در ادامه این مکاتبه آورده است: در همین راستا و به منظور اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در دولت تدبیر و امید خواهشمند است دستور فرمائید پروژه های قابل افتتاح آن دستگاه در ایام هفته دولت تا روز شنبه 16مردادماه تکمیل و به این اداره کل ارسال گردد.

وی همچنین در این نامه خواستار برنامه ریزی و هماهنگی مدیران کل دفاتر شهری و روستایی استانداری و فرمانداران درخصوص  پروژه های قابل افتتاح  دستگاه ها، شهرداری ها و دهیاری ها در سطح شهرستان ها و در هفته دولت شده است.

گفتنی است در این نامه بر ارسال پروژه های قابل افتتاح با رعایت مشخصاتی چون نام پروژه، محل اجرا در سطح شهرستان و بخش، اعتبار، مدت زمان اجرای طرح، دولتی یا غیردولتی بودن و میزان اشتغالزایی طرح ها تاکید شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز