در راستای اجرای طرح آسمان آبی – زمین پاک در منطقه غرب انجام شد ؛

جمع آوری کتب سال گذشته دانش آموزان دبستان های سطح منطقه

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۸:۴۸
کد خبر: ۴۳۰۱۰۱
جمع آوری کتب سال گذشته دانش آموزان دبستان های سطح منطقه
همزمان با پایان سال تحصیلی ، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از جمع آوری کتب سال گذشته دانش آموزان دبستان های سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : در راستای سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و به منظور فرهنگ سازی کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدا پسماند خشک و همچنین برنامه های طرح آسمان آبی - زمین پاک کارشناسان آمار واطلاع رسانی این اداره اقدام به آموزش در مدارس سطح منطقه و تبادل کتاب های درسی سال گذشته با لوازم التحریر کردند .

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 اظهار داشت : کارشناسان این اداره آموزش های لازم را در خصوص شیوه های کم حجم سازی پسماند ها ، تفکیک از مبداء پسماند خشک از تر و نقش آن در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست به دانش آموزان ارائه کردند.

سارویی در پایان تصریح کرد : در این راستا دانش آموزان 9 از قبیل مدرسه هاجر ، یاران انقلاب ، امام حسن ( ع ) ، 22 بهمن ، پروین اعتصامی ، آزادی ، فرهنگ ، هوشمند و غزالی دبستان در نواحی سه گانه مورد آموزش قرار گرفتند که در این طرح یک تن کتب درسی جمع آوری و در مقابل به دانش آموزان لوازم التحریر اهدا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز