سعادت استاندار آذربایجان غربی

بسیج ادارات می تواند در ارتقای سیستم های اداری کشور نقش مهمی ایفا کند

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵:۴۵
کد خبر: ۴۳۰۱۳۵
بسیج ادارات می تواند در ارتقای سیستم های اداری کشور نقش مهمی ایفا کند
استاندار آذربایجان غربی گفت: بسیج ادارات می تواند در ارتقای سیستم های اداری کشور و افزایش بهره وری کارکنان نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سعادت در دیدار با سردار امیرخانی رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به نقش و روحیه جهادی و انقلابی موجود در اداره کشور بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، گفت: در سی و هشت سال گذشته مردم در قالب گروه های جهادی و بسیج سازندگی در خدمات شایانی را به محرومین ارائه کردند و امروز نیز شاهد اینگونه خدمات از سوی جوانان و نوجوانان به محرومان مناطق مختلف کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی بسیج با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه های مختلف موفق عمل کرده است، افزود:  بسیج ادارات می تواند در ارتقای سیستم های اداری کشور و افزایش بهره وری کارکنان نقش مهم و اساسی را ایفا کند.

سعادت گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد ناکارآمدی سیستم دولتی هستیم و این مسئله موجب نارضایتی ارباب رجوع می شود که در این زمینه بسیج ادارات می توانند با ارائه طرح های لازم و برنامه ریزی و آموزش کارکنان به افزایش کارآمدی سیستم کمک کند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان آذربایجان غربی قبل و بعد از پیروزی انقلاب در دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده است ، افزود: در حال حاضر بیش از 50 درصد کارکنان استانداری آذربایجان غربی از  بین خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

همچنین در این دیدار رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور اظهار داشت: در سطح کشور 63 درصد کارمندان دستگاه‌های دولتی عضو رده‌های مختلف بسیج کارمندان هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیجیان جامعه کارمندی کشور بیشتر از این رقم است و علاوه بر این، تعدادی از کارکنان دولت نیز در پایگاه های دیگر بسیج مشغول فعالیت هستند ، اظهار کرد: این 63 درصد در پایگاه بسیج اداره خود عضو بوده که در 8 هزار پایگاه بسیج ادارات کشور فعالیت می‌کنند.

امیرخانی عنوان کرد: استان آذربایجان غربی در ارزیابی به عمل آمده جزو سه استان برتر کشور است و حدود 67درصد کارمندان ادارات جزو بسیج کارمندی هستند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به اهداف بسیج کارمندان ابراز داشت: مهمترین هدف انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است که لازمه آن به فرموده رهبری این است که جامعه اسلامی نمونه و الگو را بسازیم و لازمه آن دولت اسلامی مطلوب است.

سردار امیرخانی تحقق اداره اسلامی را از مشخصات دولت اسلامی اعلام و بیان کرد: اداره اسلامی از جمله شورای بسیج کارمندان به عنوان کارگزار و خدمت گذار مردم شناخته می‌شود که هم اکنون در حال فعالیت هستند.

قبل از این دیدار نیز سردار امیرخانی رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با آقای صفر زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

 

نظر شما