سمفونی "وحدت" ۲۶تیرماه در تهران برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۶:۰۵
کد خبر: ۴۳۰۱۳۸
سمفونی وحدت ۲۶تیرماه در تهران برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: سمفونی وحدت در٢٦ تیرماه در تالار وحدت رونمایی می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر کریمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای همدلی بیشتر اقوام و ادیان ایرانی سمفونی وحدت ساخته می‌شود که از جمله استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان متولی این امر، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به عنوان مجری، استاد شریفیان که پایه‌گذار این اثر و نیز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این امر دخیل هستند.

وی ادامه داد: ایران دارای جامعه‌ای چند فرهنگی بوده که در این استان به اوج خود می‌رسد چون چند فرهنگ قومی، زبانی، مذهبی و دینی در آذربایجان‌غربی وجود دارد پس موسیقی می‌تواند عامل همگرایی بین آنها تلقی شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری سمفونی وحدت در تاریخ ٢٦ تیرماه در تالار وحدت افزود: این پروژه استانی نیست بلکه پروژه‌ای ملی برای کل کشور بوده که متولی آن آذربایجان‌غربی و هدیه‌ای از سوی مردم استان به تمام مردم کشور است و حتی قطعا این اثر در منطقه خاورمیانه، یک اثر بسیار ویژه بوده تا جایی که کشورهای همسایه نیز شاهد اثر برجسته این استان خواهند شد.

سمفونی وحدت طی برنامه ریزیهای صورت گرفته باهمکاری بنیاد رودکی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی روز شنبه ٢٦ تیرماه ٩٥ ساعت ١٨ در تالار وحدت برگزار می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز