رئیس امور ورزش شرکت نفت گچساران

تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران کلید خورد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۸:۰۸
کد خبر: ۴۳۰۱۳۹
تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران کلید  خورد
رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران از آغاز تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در روز سه شنبه 22 تیرماه خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران؛رئیس امور ورزش شرکت نفت گچساران از آغاز تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در روز امروز ۲۲ تیرماه خبرداد.

محمد حبیبی نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور کاد رفنی جدید تیم و بازیکنان دعوت شده به اردو از ساعت ۱۸:۳۰ عصر سه شنبه در زمین شماره یک  استادیوم نفت آغاز می شود.

حبیبی نژاد تصریح کرد: در این مرحله از اردو کادر فنی جدید تیم تعدادی از بازیکنان فصل قبل و بازیکنان جدیدی را برای شروع تمرینات فراخوان کرده اند که با ادامه مراحل مختلف تمرینی در پست های مختلف نسبت به جذب بازیکن اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بازیکنانی که در این مرحله به اردو دعوت شده اند به منزله ترکیب نهایی نخواهد بود و در صورت عدم رضایت سرمربی  از ترکیب کنار گذاشته می شوند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: سرمربی جدید تیم فوتبال نفت برنامه ریزی دقیقی برای آماده سازی تیم تا شروع مسابقات به باشگاه ارائه کرده است .

حبیبی نژاد اظهار داشت:اقدامات  پشتیبانی و تدارکاتی کاملی برای کمک به اعضای کادرفنی در فصل جدید در نظر گرفته شده که بتوانیم با کمترین مشکل کار آماده سازی بازیکنان را به پایان برسانیم .

وی  یادآور شد: همه برنامه ریزی ها در  ورزش قهرمانی و همگانی با هدف موفقیت تیم ها تا بالاترین سطح ممکن صورت گرفته که امید است با همت اعضای تیم های ورزشی سال درخشانی در ورزش مناطق نفتخیز از سوی باشگاه نفت گچساران رقم بخورد.

 

نظر شما