سهمیه‌های سوخت ناوگان گازوییلی حمل ونقل جاده ای تغییر کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۸:۲۲
کد خبر: ۴۳۰۱۶۴
سهمیه‌های سوخت ناوگان گازوییلی حمل ونقل جاده ای  تغییر کرد
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تغییر سهمیه‌های سوخت براساس پیمایش برای ناوگان نفت گاز سوز حمل‌ونقل باری و مسافری را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،  جواد وحدتی فرد مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان خراسان رضوی گفت:سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ابلاغیه‌ای به ادارات کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استانها ، سهمیه ی سوخت ناوگان سنگین حمل ونقل عمومی دیزلی را تغییر داد.

وحدتی فرد خاطر نشان ساخت: با توجه به مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر و با در نظرگرفتن مقایسه میان سهمیه اختصاص یافته و مصرف سوخت توسط ناوگان و همچنین برای واقعی کردن میزان سهمیه تخصیصی جدول اصلاح شده قواعد طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش را ارسال نموده است.

وحدتی فرد در ادامه تاکید کرد: رانندگان عزیز دقت نمایند در هنگام دریافت اسناد حمل ونقل جاده ای  الزاماً کد رهگیری ثبت شده باشد تا عملکرد وسیله نقلیه در سیستم جامع ثبت و امکان برخورداری از سهمیه فراهم  گردد.

 ۱ـ پیمانه آفلاین در اولین سوخت‌گیری هر ماه به کارت هوشمند سوخت منتقل می‌شود.

 ۲ـ در صورتی که ذخیره روی کارت از حد آستانه پایین‌تر بیاید و خودروی مربوطه در مرکز داده دارای سهمیه باشد، یک پیمانه به صورت آنلاین به کارت سوخت منتقل می‌شود.

 ۳ـ حد آستانه برابر با پیمانه آفلاین است.

4-انتقال پیمانه آنلاین به کارت هوشمند سوخت صرفاً در جایگاه‌های برخط صورت می‌پذیرد.

 ۵ـ انتقال سهمیه از مرکز داده به کارت هوشمند سوخت با اولویت انتقال سهمیه عملکردی صورت می‌پذیرد.

 ۶ـ مابه‌التفاوت سهمیه عملکردی با سهمیه پایه مطابق با قواعد شارژ آنلاین به کارت سوخت منتقل می‌شود.

 ۷ـ سهمیه پایه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های سامان‌دهی شده توسط وزارت کشور که در سایت http://samandehi.uicb.ir ثبت‌نام کرده‌اند، به ترتیب معادل ۴۷۰۰ و ۱۵۰۰ لیتر است.

 ۸ـ در خصوص اتوبوس‌های بالای ۴۰ نفر با ویژگی‌های خاص که مصرف بالاتری دارند مانند: اتوبوس‌های سه محور، دو طبقه و ولوو B۱۲ به میزان ۲۵ درصد به پیمایش ثبت شده اضافه می‌شود.

 

نظر شما