شکایت شهردار گرگان از رئیس شورای شهر

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۹:۳۰
کد خبر: ۴۳۰۱۷۴
شکایت شهردار گرگان از رئیس شورای شهر
شهردار گرگان از دادستان این شهر خواست رییس شورای اسلامی گرگان را مورد تعقیب کیفری قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛در پی بروز اختلافات اخیر و کشمکش بین شهردار و برخی اعضای شورای شهر گرگان، حسین صادقلو شهردار از زهرا نورا رییس شورای این شهر به علت آنچه نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نامید؛ به دادسرا شکایت کرد.

حسین صادقلو در نامه ای به شماره 9 /23684 از دادستان گرگان خواسته است "خانم زهرا نورا" را به علت آنچه که " افترا ، توهین و نشر اکاذیب " خوانده می شود منطبق با مواد 609-698 قانون مجازات اسلامی، تحت تعقیب کیفری قرار دهد.

شهردار گرگان در بخشی از شکایت نامه خود آورده است: اخیرا رییس شورای اسلامی شهر گرگان با تنظیم و ارسال نامه ای خطاب به اینجانب برای چندمین بار مطالب و مباحثی را مطرح و نامه اینجانب به رییس شورای عالی استانها را خالی از هرگونه ادب و برازنده کرسی شهرداری شهر تاریخی گرگان به عنوان مرکز استان گلستان ندانسته و عنوان داشته نامه مذکور باعث سرافکندگی اکثریت اعضای شورا شده است.

صادقلو از دادستان خواسته است رییس شورای شهر گرگان را به اتهام افترا و توهین و نشر اکاذیب منطبق با مواد 609 - 698 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب کیفری قرار دهد.

گفتنی است از زمان انتصاب حسین صادقلو به سمت شهرداری گرگان در سال 92 تا کنون همواره روابط بین اعضای شورا و شهرداری گرگان با تنش همراه بوده است و پیش از این نیز شهردار و اعضای شورای شهر گرگان در چند نوبت با یکدیگر کشمکش داشتند که نه تنها به استیضاح و کاهش اختیارات شهردار منجر شد بلکه تا طرح شکایت در مراجع قضایی نیز پیش رفت اما در نهایت به مصالحه منجر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز