شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی اظهار کرد:

به اطمینان و اعتماد مردم نسبت به سلامت جامعه نباید لطمه وارد شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۷:۳۶
کد خبر: ۴۳۰۱۹۱
به اطمینان و اعتماد مردم نسبت به سلامت جامعه نباید لطمه وارد شود
مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد در جمع اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به مخاطرات حوزه بهداشت و سلامت در فصل تابستان ، از همه دستگاهها و نهادهای دولتی خواست تا با جدیت تکالیف خود را انجام داده و نظارت و کنترل لازم در این زمینه را به خرج دهند .
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران ،مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد در جمع اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به مخاطرات حوزه بهداشت و سلامت در فصل تابستان ، از همه دستگاهها و نهادهای دولتی خواست تا با جدیت تکالیف خود را انجام داده و نظارت و کنترل لازم در این زمینه را به خرج دهند .
شاهقلیان خاطرنشان کرد مردم اطمینان دارند که نهادها و افرادی هستند که در طول شبانه روز و در همه ایام سال بهداشت و امنیت آنان را رصد و کنترل می کنند و این اعتماد باید پاس داشته و حفظ گردد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر آموزش و ارتقاء سطح آگاهی مردم نسبت به مسائل بهداشتی تاکید کرد و گفت چنانچه از موضع سلامت با برخی موضوعات برخورد نمائیم بهتر و زودتر به نتیجه میرسیم چرا که افراد جامعه در این گونه موارد همراهی لازم را داشته و عکس العمل و واکنش منفی از خود نشان نمیدهند .
توجه به سلامت روانی جامعه ، استفاده از همه ظرفیت ها و ابزارها برای تامین و حفظ بهداشت فردی و اجتماعی وهمچنین خدمت رسانی بیشتر به مردم در راستای نیازهای امروزی شان از سایر مواردی بود که در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیتی غذائی شهرستان ملارد برآن تاکید شد .
 
شاهقلیان همه مسئولان را جزء یک خانواده دانست که باید با برنامه ریزی ، شناخت کافی و درنظرگرفتن محدودیت ها برای حل مشکلات قدم بردارند .
 
وی تصریح کرد طرح بعضی مسائل در جلسات برای تخریب یا تضعیف یکدیگر نیست بلکه برای همپوشانی و رفع عیوب و کاستی ها می باشد . بخش دیگر این جلسه به ارائه گزارش برخی اعضا و همچنین معرفی یک محل کار سالم و آموزش های خود مراقبتی اختصاص داشت . بالابردن سطح سواد سلامت در نزد افراد جامعه ، تحرک عمومی ، تغذیه سالم ، ترک سیگار و مدیریت استرس از الزامات یک جامعه سالم است که در این جلسه به تفصیل به آنها پرداخته و از مسئولان ادارات خواسته شد با جدیت در سطح کارکنان و خانواده ها به آنها توجه گردد .
 
در ادامه این جلسه مصوبات جلسه قبل پیرامون تعیین تکلیف چندشنبه بازارها و واحدهای صنفی فاقد پروانه سطح شهرستان مطرح و از دستگاههای نظارتی خواسته شد تکالیف قانونی خود را تا حصول نتیجه پیگیری و مطالبه نمایند .
 
گفتنی است در این جلسه موضوعات دیگری همچون مرکز دفن زباله اخترآباد ، سکوی موقت بارگیری زباله شهر ملارد ، سلامت آب شرب شهرها و روستاها و چگونگی اجرای سند راهبردی ایمنی آب طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز