مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

کاهش مرگ و میرهای ناشی از حوادث گاز طبیعی در سال۹۴

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۱:۲۳
کد خبر: ۴۳۰۲۰۸
کاهش مرگ و میرهای ناشی از حوادث گاز طبیعی در سال۹۴
اسماعیل مفرد بوشهری گفت: حوادث منجر به مرگ ناشی از استفاده از گازطبیعی در سال94 با کاهش 10درصدی مواجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهارکرد: مرگ و میرهایی که در آنها استفاده از گازطبیعی دخالت مستقیم داشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10درصد کاهش یافته که نشان دهنده ارتقای فرهنگ استفاده از گازطبیعی در میان شهروندان است.

مفرد بوشهری اضافه کرد: درسال94 مرگ و میر ناشی از حوادث مربوط به گاز طبیعی اعم از گاز گرفتگی، انفجار و آتش سوزی نسبت به سال93 حدود 10درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در سال94 متاسفانه 8نفر از هم استانی های عزیزمان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز جان خود را از دست دادند که 4مورد مربوط به مسمومیت ناشی از گاز منوکسیدکربن و 4مورد ناشی از انفجار و آتش سوزی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین مجموع حوادث مرتبط با مصرف گاز طبیعی در سال94 را 46حادثه اعلام کرد که متاسفانه 8نفر فوتی و 16نفر مصدوم داشته است.

مفرد بوشهری تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط واحدهایHSE و روابط عمومی اقدامات موثری در زمینه فرهنگ سازی در مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی صورت گرفته است که امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده مبنی بر ارتقای سطح اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و حضور در مدارس و مساجد بتوانیم حوادث ناشی از مصرف گاز را به حداقل برسانیم.

وی ضمن تشکر از مشترکین گاز در استان قزوین بخاطر توجه ویژه به مصرف ایمن و بهینه گاز گفت: امیدواریم با صرفه جویی هرچه بیشتر مردم عزیز در مصرف گاز و همچنین رعایت نکات ایمنی نه تنها در حفظ این سرمایه ملی کوشا باشیم بلکه بدون خطر و حادثه بتوانیم از این نعمت الهی بهره مند شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز