معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پژه های عمرانی شهرستان قدس گفت :

ما به شدت به دنبال تحقق وعده های خود در شهر قدس هستیم

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۳۰۲۴۱
ما به شدت به دنبال تحقق وعده های خود در شهر قدس هستیم
مهندس علیزاده معاون وزیر راه وشهرسازی بهمراه کریمی معاون عمرانی استانداری تهران به منظور بازدید از پروژه های نیمه کاره بیمارستان 170تختخوابی و پل غیر همسطح شهرستان قدس وارد منطقه شده و مورد استقبال فرماندار قرار گرفتند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، در این بازدید که حجت الااسلام و المسلمین میر احمدی امام جمعه ، محمودی نماینده  مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی، شهردار، رییس مرکز بهداشت و جمعی از مسئولان شهرستان قدس حضور داشتند ابتدا ضرغام فرماندار قدس طی گزارشی از روند اجرایی پروژه های مذکور گفت: مردم قدس هر روز شاهد امکانات وسیع تفریحی ،ورزشی ،بهداشتی ،درمانی ،...در کلان شهرهای همجوار هستند ودر مقام مقایسه خلاءاین امکانات در محل سکونتشان بیشتر به چشم می خورد.

وی افزود: مردم شهرستان مشکل دارند و ما به عنوان مسئولان و متولیان امر باید پاسخگوی نیازهای آنان باشیم .

فرماندار قدس در بخش دیگری ازسخنانش گفت: با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی ساعتها در خصوص تأمین اعتبار این پروژه ها مذاکره کردیم که امید داریم با دستور مساعد آقای دکتر نوبخت هرچه سریعتر مشکل تأمین اعتبار آنها به سرانجام برسد.

در ادامه مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان نیز با تأکید بر اجرای سریع این پروژه ها گفت همه متولیان و دست اندرکاران باید تلاش کنند تا این پروژه ها متوقف نشود و انشاءالله با مصوباتی که دولت از مجلس اخذ کرده در آینده نزدیک شاهد تامین اعتبار آنها باشیم .

مهندس کریمی معاون عمرانی استانداری تهران نیز پروژه های بیمارستان و پل غیر همسطح شهرستان قدس را پراهمیت دانست و گفت : دولت به علت مشکلات مالی نتوانسته به تعهداتش عمل کند ولی امید واریم در چند ماه آینده این مشکلات مرتفع شود .

در ادامه مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی گفت : با احداث بیمارستان 170 تختخوابی مشکلات و نیازهای تخصصی شهرستان برطرف خواهد شد .

وی افزود :این بیمارستان دارای چهار بخش داخلی ،جراحی ،زنان و زایمان و کودکان و نوزادان بوده و 14تخت برای بیماران روانی و 14تخت برای مرافبتهای ویژه نیز پیش بینی شده است .

معاون وزیر راه درادامه گفت : این پروژه در 4طبقه و با 800/15متر مربع  زیر بنا احداث خواهد شد که ما به شدت به دنبال تحقق وعده های خود هستیم .

وی در این حال افزود: ما از منابع داخلی خودمان مبلغ 8میلیارد تومان به پروژه بیمارستان اختصاص داده ایم که امید واریم تا قبل از اتمام این مبلغ اعتبارات لازم از سوی دولت تأمین و پرداخت شود .

بر اساس این گزارش در خصوص ادامه احداث پروژه پل غیر همسطح نیز شهردار قدس قول داد تا مبلغ 3 میلیارد تومان به این پروژه کمک کند تا خللی در اجرای عملیات اجرایی آن پیش نیاید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز