فرماندار شهریار در مراسم مدافعان حریم خانواده گقت:

کم توجهی به مسئله حجاب و عفاف آسیب های جدی به دنبال داشته است

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۳:۱۷
کد خبر: ۴۳۰۶۰۱
کم توجهی به مسئله حجاب و عفاف آسیب های جدی به دنبال داشته است
فرماندار شهرستان شهریار گفت: متاسفانه بسیاری از آسیب هایی که متوجه جامعه امروزی ما می شود به خاطر کم توجهی برخی از اقشار ، افراد و بعضی از مبانیان مرتبط با حوزه های فرهنگی است که معضلات بسیاری برای جامعه به وجود آورده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سعید ناجی در مراسم مدافعان حریم خانواده که با حضور مسئولان و شهروندان شهریار در پارک کودک برگزار شده بود اظهار داشت: توجه به اشاعه و گسترش فرهنگ و تقویت عفت عمومی باید در دستور کار تمامی دستگاه ها و افراد به صورت کارشناسی شده قرار گیرد تا بتوانیم از عملکردهای خود خروجی موثری را مشاهده نماییم.

وی برگزاری مراسم مدافعان حریم خانواده را یکی از برنامه های وزارت کشور عنوان کرد و ادامه داد: وزارت کشور به عنوان متولی رسیدگی به مباحث اجتماعی طی برسی های انجام گرفته به این نتیجه رسیده اند که باید با اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدی و با مشارکت حداکثری مردم اشاعه و تقویت مبانی دینی و فرهنگ ناب اسلامی در دستور کار قرار گیرد .

وی ادامه داد : خوشبختانه با استقبال کم نظیر شهروندان شهریار از این برنامه می توان به این نتیجه رسید که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و توجه ویژه ای به مبانی فرهنگ و اعتقادی خود دارند.

ناجی از تمامی دستگاه ها و ادارات که در برگزاری این مراسم نقش داشتند قدردانی و تشکر کرد و در پایان به صارمی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهریار که نقش ارزنده ای در هماهنگی این برنامه داشت خسته نباشید گفت.

آسیب جدی در غفلت از مبانی دینی و اعتقادی

در ادامه این برنامه مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر (س) به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه پرداخت و گفت: با ورق زدن تاریخ وضعیت حجاب و عفاف در دوران مختلف را متوجه می شویم و به این نتبجه خواهیم رسید که غفلتی که انسان در موضوعات دینی و اعتقادی خود داشته چه آسیب هایی به جامعه و کشور خود روا داشته است.

فاطمه ریحانی چنین، به وضعیت اسف بار حجاب در جامعه پرداخت و اظهار داشت : متاسفانه دشمن با ترفند های مختلف قصد نفوذ و ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم را داشته است وامروز شاهدیم با هزینه های بسیار تا چه مسیری پیش رفته است.

وی ادامه داد: امروز غرب برای مدیریت فرهنگ خود بسته هایی را از طریق  لباس ، مدل ، یخجال ، تلویزیون و... به دنیا ارائه می دهد و متاسفانه بیشتر افراد نیز با غفلت از همین موضوع آسیب های جبران ناپذیری را متوجه می شوند.

این مسسول تصریح کرد : هدف غرب با بمباران تبلیغاتی که از طریق شبکه های مجازی و ماهواره برای خانواده ارائه می دهد متلاشی نمودن کانون گرم خانواده و آوردن زنان به خیابان ها نه به عنوان حرکت اجتماعی بلکه به عنوان کالایی برای نگاه های هرزه مردان بی قید وبند است.

وی فرموده های مقام معظم رهبری در موضوع عفاف و حجاب را فصل الخطاب به تمامی افراد و دستگاه ها برشمرد که ایشان حجت را تمام نوده و دستورالعمل نجات و حرکت صحیح دراین مسیر را شفاف بیان نموده اند.

شایان ذکر است که برنامه های گروه سرود دستان گویا ونمایش آفرینش زن توسط مهدکودک وگروه سروددستان وابسته به بهزیستی شهریار یکی از برنامه های خوب این برنامه بود که مورد تحسین همگان قرار گرفت و در حاشیه این مراسم نیز غرفه هایی با مضمون عفاف و حجاب توسط ادارات برای بازدید عموم ترتیب داده شده بود و استقرار خودرو اورژانس اجتماعی بهزیستی شهریار نیز برای مشاوره  از دیگر حواشی این گرد همایی بزرگ بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز