مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قزوین:

۵کیوسک مطبوعاتی جدید در شهر قزوین ساخته می‌ شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۶:۱۳
کد خبر: ۴۳۰۸۷۱
۵کیوسک مطبوعاتی جدید در شهر قزوین ساخته می‌ شود
حسین عمویی گفت: پنج کیوسک مطبوعاتی جدید در شهر قزوین برای تقویت سامانه توزیع جراید احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسین عمویی مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری قزوین در این رابطه تصریح کرد: در راستای تسریع در روند توزیع جراید استان به مردم ساخت 5کیوسک مطبوعاتی در قزوین در دستور کار این سازمان قرار دارد تا آنها برای دسترسی به جراید موردنظر خود مشکلی نداشته باشند.

عمویی زمان نصب کیوسک ها را تا پایان سال جاری اعلام کرد و افزود: مکانیزم های نظارتی و مدیریتی برای استفاده بهینه از ظرفیت کیوسک های جدید از سوی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری در برنامه کاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه این کیوسک ها از طریق مزایده به صورت اجاره سالیانه واگذار خواهد شد، خاطرنشان کرد: واگذاری کیوسک های مطبوعاتی جدید به منظور توزیع راحت تر مطبوعات و امکان دسترسی راحت عموم شهروندان به نشریات از ابتدای سال94 در برنامه کاری این سازمان قرار گرفت و در سال گذشته 10کیوسک مطبوعاتی ساخته و از طریق مزایده واگذار شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اکنون 77کیوسک مطبوعاتی در شهر مشغول به فعالیت می باشند، اظهار کرد: از اواسط سال93 سازمان میادین اقدام به یکسان سازی کیوسک های مطبوعاتی در شهر متناسب با مبلمان شهری کرد.

عمویی ادامه داد: این طرح با هدف ارتقای کیفیت بصری شهر، با استفاده از تجارب موفق صورت گرفته در کشور و بهره مندی از مشاوره های علمی صورت گرفت.

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم واگذاری پنج کیوسک مطبوعاتی جدید در شهر موجب رضایت مندی شهروندان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز