جوان جهانگرد ایرانی در گفتگو با برنا:

ایلام پتانسیل فعال گردشگری وتاریخی را دارد ولی ناشناخته است

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۴:۵۵
کد خبر: ۴۳۰۹۰۳
ایلام پتانسیل فعال گردشگری وتاریخی را دارد ولی ناشناخته است
جوان جهانگرد ایرانی گفت: استان ایلام پتانسیل فعال گردشگری وتاریخی را دارد ولی ناشناخته است.

به گزارش برنا _ایلام، دانیال رمیزی پور جهانگرد جوان ایرانی که 24 ساله واهل استان هرمزگان است با شعار(جهانگردی را از ایرانگردی آغاز کنیم) چند ماهی است که سفر ایرانگردی خود را آغاز کرده است وی که مهمان استان ایلام وشهر سرابله است در گفتگو با خبرنگار ما گفت:جهانگردی را از شهریو ماه سال 1392 وایرانگردی را از نوروزامسال شروع کرده ام.

وی افزود:من ایرانگردی را از هرمزگان آغاز کرده ام وتا کنون از استانهای یزد،اصفهان،چهارمحال وبختیاری،خوزستان وایلام بازدید داشته ام.

این جوان ایرانگرد اظهار داشت:شناخت زادگاهم وکشورم ایران باعث شده بعد از مدتها جهانگردی به ایرانگردی روی بیاورم، تا وقتی که به کشورهای دیگر سفر می کنم بهتر بتوانم کشورم را معرفی کنم.

رمیزی پور تصریح کرد:تا موقعی که ایران را نگردم و ایرانگردیم را تکمیل نکنم ،جهانگردی را ادامه نمی دهم.

وی گفت:اولین جهانگرد رسمی کشور هستم وعضو هیئت کوهنوردی نیز می باشم که نسبت به گذشته دارای تجربیاتی هستم و در دانشگاههای کشور در مورد ایرانگردی صحبت کرده ام.

این جوان ایرانگرد اظهار داشت:با عشق به ایران کارم را آغاز کرده ام واز این کار هم لذت می برم.

رمیزی پور افزود: استان ایلام پتانسیل فعال گردشگری وتاریخی را دارا است که متاسفانه ناشناخته است.

وی گفت:شهر سرابله وروستاهای اطراف این شهر دارای جاذبه های طبیعی،تاریخی وفرهنگی است که به آدمی آرامش خاصی می دهد ودر این شهر می توان با امنیت کامل به گردشگری پرداخت و یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی شهر سرابله وجود مجتمع تفریحی توریستی دریاچه میباشد  در وسط شهر قرار گرفته که زیبایی دو چندانی به سرابله میدهد و میتواند بعنوان گرد شگری هدف برای گردشگران خارجی وداخلی مورد توجه قرار گیرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز