مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان ری با اعلام کرد:

برگزاری تجمع مردمی و راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در شهرری

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۳۰۹۰۶
برگزاری تجمع مردمی و راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در شهرری
با هماهنگی ستاد عفاف و حجاب شهرستان ری و همزمان با هفته عفاف و حجاب روز جمعه 25 تیرماه تجمع و راهپیمایی مدافعان حریم خانواده از محل مصلی نماز جمعه شهرری برگزار می گردد.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، با هماهنگی ستاد عفاف و حجاب شهرستان ری و همزمان با هفته عفاف و حجاب روز جمعه 25 تیرماه تجمع و راهپیمایی مدافعان حریم خانواده از محل مصلی نماز جمعه شهرری برگزار می گردد.

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان ری با اعلام این خبر بیان داشت: بحث حجاب و عفاف مسئله مهمی است که باید بسترسازی فرهنگی در این زمینه به صورت گسترده صورت بگیرد و فرهنگ سازی حجاب نیاز به این دارد که بصورت علمی اقدام شود.

فکوریان با تأکید بر اینکه کار فرهنگی صرف نمی تواند تأثیر مثبتی داشته باشد و لازم است مسئله حجاب از نظر علمی مطرح و بررسی شود، اضافه کرد: بررسی علمی حجاب را از بهمن ماه تحت عنوان “عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی” شروع کرده ایم که در آینده پنل های تخصصی در این زمینه ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است تجمع مردمی و راهپیمایی مدافعان حریم خانواده روز جمعه 25 تیرماه همزمان با برگزاری نماز جمعه از محل مصلی نماز جمعه شهرری آغاز و با حرکت به سمت میدان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خاتمه می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز