استاندار آذربایجان غربی:

عبور از شرایط سخت اقتصادی، نیازمند تعامل، همدلی و همکاری است

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۳۰۹۵۹
عبور از شرایط سخت اقتصادی، نیازمند تعامل، همدلی و همکاری است
استاندار آذربایجان غربی، مردم را رکن اصلی پیشبرد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در هفتمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، بر ضرورت تلاش در جهت مردمی نمودن اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری تاکید و خاطرنشان کرد: مردم، رکن اصلی در پیشبرد سیاست ها و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستند فلذا انتظار داریم مدیران و مسئولان علاوه بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه خود، در جهت مردمی کردن اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نیز تلاش و اهتمام کافی را داشته باشند.

سعادت با بیان اینکه از طریق مردمی کردن اقتصاد مقاومتی می توانیم به توسعه و رونق اقتصادی دست پیدا کنیم نیز اظهار داشت: باید از نظرات و آراء نخبگان، صاحبنظران، شرکت های دانش بنیان و بطور کلی بخش خصوصی در حوزه مردمی کردن اقتصاد مقاومتی بهره بگیریم.

وی، حرکت به سمت ارتقای بهره وری در بخش های مختلف، جلوگیری از ریخت و پاش ها و اتلاف منابع بویژه در حوزه انرژی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه بویژه مصرف آب را از دیگر موضوعات قابل توجه در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود، عبور از شرایط سخت اقتصادی را نیازمند تعامل، همدلی و همکاری دانست و افزود: نباید مشکلات را گردن همدیگر بیندازیم بلکه باید سعی کنیم با همدلی، تعامل و جدیت، در جهت رفع مشکلات و حرکت به سمت توسعه، شکوفایی و رونق اقتصادی گام برداریم و این موضوعی است که بصورت جدی در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

سعادت اضافه کرد: دولت به طور جدی برای ایجاد و ارتقای امید در جامعه، بهبود فضای کسب و کار، اشتغالزایی و رونق اقتصادی در کشور تلاش می کند و امید می رود با این اقدامات و با مشارکت مردم، شاهد فضای بسیار پرنشاط تر و پرامیدتری در کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان  و دو تن از مدیران عامل شرکت های بخش خصوصی استان نیز در این جلسه گزارشات و برنامه های خود را حول محور اقتصاد مقاومتی ارائه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز