با حضور هاشمی استاندار تهران به بهربرداری رسید :

سه پروژه عمرانی شهرستان شهریار با اعتبار ۶۷ میلیاردریال

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۳۱۱۰۱
سه پروژه عمرانی شهرستان شهریار با اعتبار ۶۷ میلیاردریال
بهره برداری از سه پروژه عمرانی طی آئینی با حضور سیدحسن هاشمی استاندار تهران در شهرستان شهریار(شهر وحیدیه) انجام شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، تهران، استاندار تهران امروز چهارشنبه به شهرستان شهریار سفر کرد، و در طی این سفر سه پروژه عمرانی از حمله، سالن ورزشی امید، بوستان فدک و سالن همایش 700 نفری خلیج فارس با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد ریال طی آئینی در شهر وحیدیه شهرستان شهریار  به بهره برداری رسید.

گفتنی است، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با مدیران شهرستان شهریار و حضور در نشست شورای مشورتی شهرستان (شمس) از جمله برنامه های سفر استاندار تهران بود.

اقتصاد مقاومتی مانع به هم ریختگی اقتصاد شد

در ادامه استاندار تهران در نشست شورای مشورتی شهرستان شهریار (شمش) با بیان اینکه بین مدیران شهرستان شهریار وحدت وجود دارد گفت:‌با وحدت مسیر پیشرفت باز می شود.

وی افزود: شهرستان شهریار دارای استعداد تامین فضای سبز است و می تواند نهضت زیباسازی را آغاز کند و به عنوان الگو در استان تهران قرار بگیرد.

هاشمی با اشاره به روز 23 تیرماه و سالگرد انعقاد قرارداد برجام گفت: امروز روز بزرگی و عزت ملت ایران است و روزی است که حادثه تاریخی برجام محقق شد.

وی افزود:با مذاکرات برجام ‌قدرت نظام به حمایت مردم و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و درایت دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای بیشتر شد و دنیا به  اقتدار و عظمت ایران به باور رسید.

استاندار تهران گفت: در شرایطی که کاهش قیمت امروز نفت مشکلاتی در دنیا به وجود آورده است اما اقتصاد مقاومتی با تاکیدات مقام معظم رهبری مانع به هم ریختگی اقتصاد ایران شد.

هاشمی در پایان با بیان اینکه میزان صادرات نفت ایران به پیش از زمان تحریم بازگشته است تصریح کرد: امروز برای فروش نفت ایران کسی برای ما تعیین تکلیف نمی کند.

 

پروژه هایی که توسط استاندارافتتاح شد.

سالن ورزشی امید با سه هزار و 100 مترمربع وسعت و یک هزار و 100 مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال احداث شده است.

پروژه بوستان فدک در زمینی به وسعت 11 هزار مترمربع درحال احداث است که فاز اول آن با مساحت دو هزار مترمربع و اعتباری بالغ 11 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سالن همایش های خلیج فارس نیز در زمینی به وسعت 10 هزار مترمربع و چهار هزار مترمربع زیربنا با ظرفیت 700 نفر و اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال احداث شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز