سید سعید شاهرخی:

شرایط مطلوب لرستان به لحاظ سرمایه‌های اجتماعی در پیشگیری از وقوع جرم/لرستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۳:۳۷
کد خبر: ۴۳۱۱۱۰
شرایط مطلوب  لرستان به لحاظ سرمایه‌های اجتماعی در پیشگیری از وقوع جرم/لرستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود
دستگاه‌های فرهنگی استان باید برای ارتقا جایگاه حجاب و عفاف در استان برنامه‌ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، معاون سیاسی وامنیتی  استاندار لرستان با بیان اینکه ستاد مدیریت فرهنگی و اجتماعی در استان لرستان تشکیل شد گفت: دستگاه‌های فرهنگی استان باید برای ارتقا جایگاه حجاب و عفاف در استان برنامه‌ریزی داشته باشند.

سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، بیکاری را مهم‌ترین مشکل جامعه برشمرد و اظهار داشت: بیکاری پایین بودن سرانه خانواده و فقر را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت فرهنگی و اجتماعی در استان، افزود: آسیب‌های اجتماعی رابطه مستقیمی با جرم دارد اما در این راستا شرایط استان به لحاظ سرمایه‌های اجتماعی در پیشگیری از وقوع جرم، مطلوب است به‌ طوری‌که لرستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: فقر و درآمد پایین از عوامل اصلی بزه‌های اجتماعی هستند از این رو جهت‌گیری مدیریت ارشد لرستان نیز توجه به  معیشت و ایجاد اشتغال در استان است.

وی بیان کرد: در بحث حجاب و عفاف همه دستگاه‌های فرهنگی استان باید برای ارتقا جایگاه حجاب و عفاف در استان برنامه‌ریزی داشته باشند.

شاهرخی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی لرستان بیست و پنجم تا بیست و نهم مردادماه امسال در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزارمی‌شود، گفت: برگزاری این برنامه فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ اصیل، شایسته و فاخر استان لرستان به کشور است.

وی بابیان اینکه هفته فرهنگی لرستان  نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزارمی‌شود، اظهارداشت: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها سبب همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی استان می‌شود و دستگاه‌ها نیز  با مشارکت جدید و مطلوب می‌توانند به کیفیت بیشتر این برنامه کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز