سید سعید شاهرخی در جلسه تودیع ومعارفه فرماندار بروجرد:

۵۰۰ ظرفیت راکد در استان وجود دارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۰:۳۷
کد خبر: ۴۳۱۲۱۵
۵۰۰ ظرفیت راکد در استان وجود دارد
معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: 500 ظرفیت راکد در استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: 500 ظرفیت راکد در استان وجود دارد.

 سید سعید شاهرخی در حاشیه جلسه تودیع و معارفه فرماندار بروجرد، افزود: سه سال است که دولت برای تحقق شعارها در تلاش است و زمانی دولت تدبیر و امید بر سر کار آمد که فشارهای سیاسی، قطعنامه‌های مکرر در بحث انرژی هسته‌ای به اوج خود رسیده بود.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نیز فشاری مضاعف بود و فشار سنگینی را ایجاد کرده بود که دولت کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با ایجاد همگرایی و وحدت در اداره کشور، راه عقلانیت و اعتدال را در پیش گرفت و از افراط و تفریط برائت جست تا تمام جریان‌ها و گروه‌ها بتوانند در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته باشند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: در قضیه برجام شاهد بدعهدی طرف‌های مقابل بودیم ولی حقانیت ایران در بحث هسته‌ای به دنیا اثبات شد.

شاهرخی با اشاره به انتخاب استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: ایجاد شغل، احیای ظرفیت‌ها از مهمترین دغدغه‌های استان است و اجرای برخی از برنامه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی در استان سبب شد تا این استان به عنوان پایلوت انتخاب شود .

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 500 ظرفیت راکد در استان وجود دارد که قرار است تا پایان سال 300 ظرفیت احیاء شود که با احیای این ظرفیت‌ها شاهد رونق و توسعه خواهیم شد.

معاون سیاسی استانداری لرستان افزود: از جمله پروژه‌های اجرایی در بروجرد راهن آهن دورد- بروجرد، آزاد راه بروجرد- اراک است که این پروژه‌ها در دست اقدام است و بیش از 200 میلیارد تومان پروژه در بروجرد در دست اقدام است .

شاهرخی اظهار کرد: برای نوسازی نساجی بروجرد 40 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده و همچنین بحث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد، بازسازی و نوسازی صنایع از دیگر اقدامات در دستور کار بروجرد است.

وی تصریح کرد: طرح‌هایی به ارزش بیش از 2 هزار میلیارد ریال در جریان انتخاب استان لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در شهرستان بروجرد اجرا می‌شوند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: بسیج سازندگی در توسعه و نیروی انتظامی در تامین امنیت لرستان نقش بسزایی داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد نیز با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: مدیران بروجرد با داشتن برنامه مدون و اقدام و عمل برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنند.

کورانی‌فر اظهار کرد: باید محوریت فعالیت دستگاه‌های اجرایی اعتدال سیاسی، تدبیر اقتصادی و افزایش امید در جامعه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز