مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور:

بهزیستی بزرگترین سازمان اجتماعی کشور است

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۳۱۳۶۹
بهزیستی بزرگترین سازمان اجتماعی کشور است
مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور در دیدار با استاندار سمنان بهزیستی را بزرگترین سازمان اجتماعی کشور خواند

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان در دومین روز از هفته بهزیستی و با حضور سید حسن موسوی چلک مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور که به عنوان نماینده رئیس سازمان در سمنان حضور داشت با استاندار سمنان دیدار کرد و یک پروژه استانی و دو پروژه این شهرستان را افتتاح نمود .


مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در این دیدار سازمان بهزیستی را به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی کشور نام برد و گفت : مسئولیتهای زیادی بر روی دوش بهزیستی است که می بایست تمامی سازمان و ارگانها کمک کنند تا بتوان خدمات مطلوب و شایسته ای را به جامعه هدف ارائه نمود .


همچنین موسوی چلک پروژه ویدئو کنفرانس در سطح شهرستانهای استان و همچنین دو پروژه گروه همیار و مرکز مشاوره ژنتیک حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان سمنان را افتتاح نمود .
ایشان در ادامه با حضور در منزل علی آرمیون همکار بازنشسته معلول بهزیستی استان سمنان از ایشان دلجویی نمود و خواستار بررسی و رسیدگی بیشتر به کارمند بازنشسته بهزیستی استان شد .

 

نظر شما