مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

آتش سوزی در محوطه شرکت هفت الماس مهار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۹:۲۷
کد خبر: ۴۳۱۳۸۵
آتش سوزی در محوطه شرکت هفت الماس مهار شد
ابوالفضل ذوالقدر از مهار آتش سوزی در محوله شرکت هفت الماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: آتش سوزی گسترده ضایعات در محوطه شرکت هفت الماس بدون بروز خسارت جانی با تلاش آتش نشانان پیش از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.

ذوالقدر تصریح کرد: پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین به سرعت نیروهای عملیاتی سه ایستگاه آتش نشانی1، 2 و 7  قزوین، آتش نشانی الوند، شهر محمدیه و شهر صنعتی را به همراه چندین دستگاه خودرو سنگین، لودر و تانکر آبرسان، به لاین شمالی اتوبان تهران مقابل شهر محمدیه فرستاد.

وی افزود: محل حریق در فضای روباز دپوی ضایعات شرکت به مساحت بیش از دو هزار متر مربع بوده که مواد قابل اشتعال و ضایعات نگهداری شده در این قسمت به صورت گسترده طعمه حریق شده بود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه هنگام رسیدن آتش نشانان قزوین نیروهای عملیاتی آتش نشانی محمدیه و الوند و شهر صنعتی در محل حادثه حضور داشتند، افزود: به علت نزدیکی محل حریق با سوله های شرکت و جلوگیری از سرایت حریق به سایر قسمت ها آتش نشانان به محض رسیدن به محل با استفاده از تجهیزات مخصوص و لوله های آبرسانی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار و فرونشاندن آتش سوزی شدند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه دود ناشی از این آتش سوزی از فواصل دور کاملا قابل رویت بود، تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت آن به سایر قسمت ها جلوگیری کردند.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها یکی از آتش نشانان در حین عملیات دچار دود گرفتگی جزئی شد که با حضور امدادگران اورژانس به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت.

شایان ذکر است در این عملیات هماهنگی خوب آتش نشانی های محمدیه، قزوین، الوند، شهر صنعتی، و نیروهایHSE کارخانه هفت الماس کاملا دیده می شد.

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز