باید برای رفع همه تحریم ها به فعالیت خود ادامه دهیم؛

آیت الله معلمی: ایران هرگز به دنبال سلاح هسته ای نیست

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۰:۱۰
کد خبر: ۴۳۲۰۱۳
آیت الله معلمی: ایران هرگز به دنبال سلاح هسته ای نیست
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر گفت: دشمن باید به این باور برسد که ایران هرگز به دنبال سلاح هسته ای نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ آیت‌الله علی معلمی  در خطبه های این هفته نماز جمعه قائمشهر گفت: رهبری در راستای فعالیت هسته ای، دستیابی به صلاح هسته‌ای را منع کرد و در اینجا دشمن باید به این باور برسد که ایران هرگز به دنبال سلاح هسته‌ای نخواهد بود.

وی افزود: کشورهای غربی ایران را به تعهدات خود پایبند کرده بود اما تاکنون به تعهداتی که انتظار می رفت انجام نشد.

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر اینکه به فعالیت‌ های خود ادامه خواهیم داد تا همه تحریم ها لغو شود،  گفت: باید تحریم های بانکی برداشته شود البته با توجه به وعده هایی که در هنگام برجام داده شد اما تاکنون بسیاری از تحریم ها برطرف نشد.

وى یادآور شد: همچنان تحریم های آمریکا پایدار مانده حتی در این زمینه افزایش نیز یافته زیرا اکنون کانون توجهات به سمت آزمایشات موشکی ایران است.

معلمی با بیان اینکه در تمام دنیا فعالیت موشکی فعالیت دفاعی است بیان کرد:  در زمان مذاکرات هسته ایی بحث آزمایش های موشکی مطرح نبود اما اکنون کانون توجهات به سمت آزمایشات موشکی است.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: اکنون اگر مذاکرات در رابطه با آزمایشات موشکی به پایان برسد باز هم باید به هزارن بهانه های دیگر پاسخ داد.

نماینده مردم استان مازندران در خبرگان رهبری تاکید کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به ایران است اما مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند که مردم از آرمان های رهبری دفاع خواهند کرد.

معلمی با بیان اینکه دشمن به کشور سوریه حساس شده افزود:  استکبار جهانی از پنج سال گذشته تاکنون به دنبال از بین بردن بشار اسد بوده و در این راستا آنها معتقدند حزب الله لبنان از جمهوری اسلامی حمایت می کند.

وی در پایان گفت: از ابتدا باید اقتصاد مقاومتی را جدی می گرفتیم تا چالش های گوناگون را از بین برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز