با حضور چاووشی معاون استاندار تهران:

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم ورامین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۷:۰۳
کد خبر: ۴۳۲۰۱۷
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم ورامین برگزار شد
با حضور دو معاون استاندار تهران ، نماینده مردم ورامین در مجلس، فرمانداران شهرستانهای همجوار و امام جمعه موقت ورامین مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید ورامین بر گزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، با حضور چاووشی،  معاون استاندار تهران ، نماینده   مردم ورامین در مجلس، فرمانداران شهرستانهای همجوار و امام جمعه موقت ورامین مراسم معارفه یوسفی فرماندار و جدید ورامین بر گزار شد.

در ادامه یوسفی سرپرست جدید فرماندار ی ورامین  اظهار داشت:سه ثانیه هم  برای حضور در پست و مقام  فرمانداری ورامین کاری نکردم و فقط به خاطر خدمت به ورامین امدم.

وی گفت، مردم ورامین پول گلوله ۱۵خرداد را هم دادند اما امروز دولت باید خدمت بیشتری  به مردم ورامین انجام دهد

یوسفی افزود، از ۸۴جلسه که در فرمانداری  تشکیل می شود اکثر انها را حذف می کنم ,مسوولان وقتشان را در جلسه می گذرانند .

در ادامه  جلسه دکتر نقوی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید ورامین اظهار داشت، به نتیجه رساندن مترو ، جاده مرگ «جاده آبباریک» ، منطقه ویژه آزاد اقتصادی ، فرمانداری ویژه که 95 درصد آن به سرانجام رسیده و رفع مشکلات فرمانداری ویژه نیروی انتظامی شرق استان تهران که در ورامین مستقر است ، تعطیلی کارخانه قند و رفع مشکلات آن  از جمله مطالبات ما خواهد بود که باید برای حل شدنش در دستور کار قرار گیرد.

همچنین، امام جمعه موقت ورامین در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران این شهرستان گفت، انتظار داریم که بسیاری از وعده ها و قول های که داده شده عملیاتی شود .

حجت الاسلام محمودی افزود:در این  یکسال باقی مانده از دولت یازدهم ,کار عملیاتی انجام شود ,امروز کشاورزان ورامین مشکلات زیادی دارند

وی تاکید کرد:از استانداری تهران و سایر مسوولان اجرایی درخواست  دارم اجازه ندهند مردم سر خورده شوند .

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز