کشف ۹۳۱ کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۹:۱۵
کد خبر: ۴۳۲۰۸۲
کشف ۹۳۱ کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح
فرمانده انتظامی استان گفت: طی دو درگیری شبانه ماموران پلیس با قاچاقچیان مسلح در شهرستان های "سراوان" و "مهرستان" 931 کیلو مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "حسین رحیمی"  گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پایش های تخصصی از سوداگران مرگ، یک قاچاقچی سابقه دار را که با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا در حال جابه جایی محموله های مواد مخدر بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس این قاچاقچی را به همراه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر در منطقه"پیر آباد" شهرستان مهرستان شناسایی کرده است که وی با مشاهده ماموران و تغییر مسیر ناگهانی اقدام به فرار کرد که پس از مدتی تعقیب گریز و مورد هدف قرار گرفتن چرخ های خودرو ،با استفاده از تاریکی شب و با به جا گذاشتن خودرو متواری شد که ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 684 کیلو تریاک و 51 کیلو حشیش را کشف کردند .

سردار رحیمی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و گفت : در این عملیات شبانه ماموران انتظامی شهرستان سراوان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات منطقه "گشت"ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا ، 196 کیلو هروئین را کشف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز