استاندار قم:

به دنبال حمایت واقعی از واحدهای تولیدی هستیم/در خصوص اقتصاد مقاومتی عملی وارد شده ایم

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۹:۴۶
کد خبر: ۴۳۲۷۷۲
به دنبال حمایت واقعی از واحدهای تولیدی هستیم/در خصوص اقتصاد مقاومتی عملی وارد شده ایم
استاندار قم با تاکید بر اینکه ما به دنبال حمایت واقعی از واحدهای تولیدی هستیم، عنوان کرد: اگر قرار باشد از منابع صیانت صورت بگیرد، این کار به طور قطع انجام می‌شود و به واحدهای تولیدی که سابقه خوبی دارند، کمک می‌شود که با دریافت تسهیلات بتوانند مشکلاتشان را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی امروز در جلسه کارگروه هماهنگی امور تولیدی و اقتصادی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: ما به دنبال یک هدف واحد هستیم و در این مقطع زمانی با توجه به اقتصاد مقاومتی باید افزایش تولید داشته باشیم و اگر به این هدف دست نیابیم عمل بیهوده‌ای انجام داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه حاکمیت بحث حمایت از تولید را با جدیت دنبال می‌کند، گفت: باید با فکر درست و با ارائه تسهیلات به بخش خصوصی، وضعیت اشتغال را حفظ کرده تا افزایش تولید داشته باشیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مسؤولان اقتصادی نباید در برخورد با مسائل گوناگون، توپ را در زمین دیگران بیندازند، تصریح کرد: اگر قرار باشد منافع واحدهای تولیدی را در نظر نداشته باشیم یعنی نقض غرض کرده‌ایم.

صادقی با تاکید بر اینکه ما به دنبال حمایت واقعی از واحدهای تولیدی هستیم، عنوان کرد: اگر قرار باشد از منابع صیانت صورت بگیرد، این کار به طور قطع انجام می‌شود و به واحدهای تولیدی که سابقه خوبی دارند، کمک می‌شود که با دریافت تسهیلات بتوانند مشکلاتشان را برطرف کنند.

وی ادامه داد: ما خودمان را بازیچه دست دیگران قرار نمی‌دهیم تا بخواهند سوء استفاده کنند و در این راستا تصمیم داریم که حرف‌هایمان را عملی کنیم.

استاندار قم بیان کرد: باید از نظرات و پیشنهادات صحیح استقبال کرد و مورد حمایت قرار داد و با کار‌شناسی وارد عمل شد.

صادقی با تاکید براینکه باید کار به معنی واقعی صورت بگیرد، گفت: مدیران نباید سر رشته کار را به دست کار‌شناس بسپارند بلکه باید کار‌شناس را مدیریت کرده و تصمیم مناسب اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: سیستم بانکی، جزئی از فرآیندی است که اگر به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

استاندار قم ادامه داد: در این شلوغی اگر کسی بخواهد از نمد کلاهی برای خودش بسازد ما از وی حمایت نمی‌کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی تسهیلات باید در همه بانک‌ها تشکیل شود تا تصمیمات بهتری در ارتباط با اعطای تسهیلات به متقاضیان گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز