فرماندار نمین:

۵۴۵ مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان هستند

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۶:۴۶:۳۲
کد خبر: ۴۳۳۰۷۱
۵۴۵ مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان هستند
فرماندار نمین گفت:سال گذشته بیش از 11 میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی در زمینه های مختلف خدمات ارائه شده است.

به گزارش برنا،

 

فرهادعبدالعلی پور در دیدار کارکنان بهزیستی نیمن افزود:این میزان خدمات در حوزه های پیشگیری،امور اجتماعی،توانبخشی و پرداخت مستمری به مددجویان ارایه شده است.
وی با اشاره به اینکه 545 مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان هستند افزود:این تعداد از مددجویان ماهیانه بیش از سه میلیارد ریال مستمری دریافت می کنند.
وی با بیان این مطلب که سال گذشته 294 کودک تحت پوشش این سازمان از بهزیستی شهرستان نمین کمک هزینه شهریه تحصیلی دریافت کردند ، گفت:ازین تعداد 58 کودک در نواحی شهری و 236 کودک در نواحی روستایی شهرستان زندگی می کنند.
عبدالعلی پورافزود: در حال حاضر 27 مهد کودک در سطح شهرستان فعال هستند که پنج مهد کودک در نواحی شهری و 22 مهد نیز در نواحی روستایی فعالیت می کنند.
وی در مورد اقدامات درمانی بهزیستی شهرستان گفت: در سال گذشته کمک هزینه درمان 40 مددجو،هزینه کاشت حلزون 2 نفر،هزینه عمل یک نفر و هزینه خرید عینک برای 27 مددجو از سوی بهزیستی شهرستان نمین پرداخت شده است.
وی درادامه بینایی سنجی 3هزار و 802 نفر از کودکان،پرداخت هزینه ازدواج 17 نفر از مددجویان و هم چنین پرداخت کمک هزینه تحصیلی 21 دانشجو به مبلغ 215 میلیون ریال را از جمله اقدامات دیگر اداره بهزیستی شهرستان نمین برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز