کوهنوردان مرزبان سراسر کشور به قله سبلان صعود خواهند کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۶:۵۷:۵۱
کد خبر: ۴۳۳۰۷۴
کوهنوردان مرزبان سراسر کشور به قله سبلان صعود خواهند کرد
مسوول تربیت بدنی مرزبانی ناجا از صعود کوهنوردان مرزبانان سراسر کشور به قله سبلان در ماه آینده خبر داد.

به گزارش برنا،سرهنگ رییسعلی حاتمی با بیان اینکه حوزه کوهنوردی استان اردبیل مسوولیت هیات کوهنوردی کشوری را به عهده دارد گفت: ماه آینده اردبیل میزبان کوهنوردان مرزبان از سراسر کشور برای صعود به قله سبلان خواهد بود.

وی در برنامه پیاده روی استقامتی و تاکتیکی گروهان مرزی نمین در منطقه پیله رود این شهرستان افزود: تاکنون یک هزار و 200 کوهنورد مرزبان در هیات کوهنوردی مرزبانی کشور ساماندهی شده اند.

مسوول تربیت بدنی مرزبانی ناجا گفت: از این تعداد 120 نفر از کوهنوردان دارای صلاحیت و ماهر انتخاب شده اند تا در صعود به قلل خارجی شرکت داشته باشند.

سرهنگ حاتمی افزود: کوهنوردان مرزبان ناجا امسال به تمام قلل کشور در قالب گروه های 20 تا 50 نفری صعود می کنند و از میان آنها نیز یک تیم تخصصی در سال آینده اولین صعود به قلل خارجی را انجام خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای افزایش روحیه ، نشاط و شادابی در میان کارکنان مربانی به ورزش های عمومی و همگانی به عنوان الزام اساسی نگریسته می شود گفت: اجرای راهپیمایی استقامتی در مسافت ها و جغرافیاهای مختلف کشور از جمله برنامه های مهمی است که در مرزبانی کل کشور همواره به انجام آن توجه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز