با جوانان موفق لرستان /حامد خلیلی جوان موفق دورودی در گفت وگوبا برنا:

غیر ممکنی وجود ندارد و مهم رسیدن به هدف است

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۳:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۱۶۰
غیر ممکنی وجود ندارد و مهم رسیدن به هدف است
معرفی جوانان موفق وتوصیف موفقیتهایشان از زبان خودشان کاری شایسته است که بربالارفتن انگیزه زندگی در میان جوانان کمک خواهد کرد

خبرگزاری برنا لرستان -سرویس اجتماعی : معرفی جوانان موفق وتوصیف موفقیتهایشان از زبان خودشان کاری شایسته است که بربالارفتن انگیزه زندگی در میان جوانان کمک خواهد کرد این بار به سراغ حامد خلیلی رفته ایم جوانی پرشور وسرشار از زندگی از اهلی شهرستان رویا واشترانکوه وگهر یعنی دروود:

برنا :شما درچه رشته تحصیل کرده اید.؟ در چه مقطعی ؟وچه دانشگاهی؟

خلیلی :رشته مدیریت گردشگری کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی و ارشد خودم رو هم در علمی کاربردی اراک گرفته ام.

برنا:در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید ؟

- مدیر عامل اژانس هواپیمایی حامی گشت گهر دورود ورئیس هیت مدیره موسسه سرزمین باستان ارتا در اراک هم هستم.

برنا:مدت زمانی که طول کشید تا شما به این جایگاهی که درحال حاضر هستید برسید چند سال بوده است یعنی ابتدا کار شما چگونه بوده؟

- نزدیک هشت سال درابتدا تور لیدر بودم ودر مسیر های داخلی تهران ،اراک ودورود کار می کردم سپس برای مسیر های خارجی انتخاب شدم .

برنا: تسلط به چه زبانهایی دارید.؟ وتا چه اندازه ای؟به زبانهای انگلیسی وفرانسوی ودر حد متوسط برای برقراری ارتباطات روزمره باتوریست های خارجی که لازم است درامد شما خوب هست؟

- الحمد الله خوبه تاجایی که به غیراز خودم برای ده نفر دیگر هم توانستم اشتغال زایی کنم در سازمان مردم نهاد سرزمین باستان ارتا

برنا :شما دراستان مرکزی چه فعالیت هایی رو تا حالا انجام داده اید؟وچند نفر رو تونستید به عضویت خود درآورید؟

- کار های فرهنگی زیادی تا حالا انجام داده ایم من جمله برگزاری تورهای ارزان قیمت ،ستاد مسافرتهای نوروزی، تور رایگان نمایشگاه کتاب برای جوانان ،فرهنگ سازی گردشگری و تورهای اراک گردی با همکاری میراث فرهنگی اراک وتاحالا توانسته ایم 7 هزار نفر رو به عضویت خود با اطلاع رسانی که در طول 5 سال کار انجام داده ایم دراوریم.

برنا: آیا ازدواج کرده اید؟ خیر ازدواج نکرده ام اما قصد ازدواج را دارم به چه تفریحات ورزشی علاقه مند هستید؟

-شناو پیاده روی اگه وقت داشته باشم هم کوه پیمایی میرم به خاطر اینکه بسیاری از دوستان اینجانب کوهنورد هستند.

برنا: چه الگویی رو برای خودتان در زندگی قرار داده اید؟وچرا؟

دوستی داشتم که مادرش مشهدی وپدرش عراقی بود به خاطر اینکه شخصی بود از یک خانواده تهی دست که حتی به قول خودش پدرش پول خرید یک کولر کوچک برای خانه شان در گرمای تابستان را نداشت اما باوجود این تنوانسته بود در سن 27 سالگی به چهار زبان زنده دنیا (انگلیس، عربی، فرانسه و المانی) صحبت کند وبه عنوان یک بازرگان مطرح در قسمت ترخیص کالا صادرات وبازرگانی انجام دهد که همه از سخت کوشی وانگیزه زیاد وخواست او حکایت دارد.

برنا: آیا تا حالادر کارتان شکست خورده اید؟بله بعد از شکست چگونه خودتان رادوباره پیدا کرده اید؟

-با توجه به اینکه به نظر من غیر ممکنی وجود ندارد و مهم رسیدن به هدف است برای مدتی نتوانسته ام کاری انجام دهم ولی پس از مدتی دوباره ایستاده ام وبا همتی مضاعف به سمت هدف خود که ایمان به رسیدن به ان هدف را دارم حرکت کرده ام .

برنا: آیا شما پس از اتمام تحصیلات خود به فکراستخدام در دستگاه دولتی بوده اید.؟

-خیر هیچ وقت وحتی قبل از اینکه وارد دانشگاه شوم.

برنا: شما با وجود اینکه در سن جوانی قرار دارید به اهدافی دست پیدا کرد اید که سالهای سال احتیاج است شخص دیگری به انها دست پیدا کند ایا احساس خستگی نکرده اید ؟

- چرا خیلی وحتی کم خوابی شدید بدلیل اینکه وقت نداشته ام .

برنا: پس چگونه باز با خستگی کارتان را ادامه می دهید؟

-خوب وقتی که نتیجه مثبت کار و رضایت مشتریان خود را می بینم باعث استراحت واحساس آرامشم می شود.واینکه من تا جوان هستم می توانم فعالیت زیاد داشته باشم ومدت جوانی کوتاه هست واهداف من بزرگ وزیاد تاجایی که تا حالا به فقط به درصد اهدافم رسیده ام وبرای رسیدن به مابقی باید وباید تلاشمم را بیشر وبیشتر کنم.

 

برنا : شما یکی ازجوانانی هستید که در استان مرکزی باموسسه ارتا وهمکاری اداره کل ورزش وجوانان استان کارهای بزرگی انجام داده اید وقصد تشکیل سمن در استان خودتان راهم دارید هدف شما از این اقدام تشکیل سمن در شهرستان دورود چه می باشد؟

-هدفم نشان دادن جاذبه های گردشگری به تمامی هموطنان وتوریست های جهان وبرگزاری کلاسهای اموزش گردشگری برای جوانان است وکارهایی که در اراک انجام داده ایم رامی خواهیم دراین جاهم با همکاری جوانان استانمان انجام دهیم.

برنا: درخواست شما از مسئولین چیست؟

- اول یک تشکر از استاندار محترم استانمان انجام دهم که چه در استان مرکزی چه در لرستان تسهیلگر بسیاری از کارهایی که بنده انجام داده ام بوده اند ودرخواستم از مسئولین تسهیل نمودن روند کارهای اداری درتمامی زمینه ها وخصوصا روندها ی تشکیل سازمانهای مردم نهاد است.

برنا: سخن اخر شما چه جمله است؟

- غیر ممکنی وجود ندارد ومهم رسیدن به هدف است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز