حضور ورزشکاران بسیجی و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان در همایش تخصصی حجاب "زن ایرانی، الگوی سوم جهان"

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۷:۵۳
کد خبر: ۴۳۳۱۶۶
حضور ورزشکاران بسیجی و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان در همایش تخصصی حجاب زن ایرانی، الگوی سوم جهان
همایش تخصصی حجاب "زن ایرانی، الگوی سوم جهان" و اختتامیه نمایشگاه حجاب و عفاف در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان، همایش تخصصی حجاب "زن ایرانی، الگوی سوم جهان" و اختتامیه نمایشگاه حجاب و عفاف ظهر روز یکشنبه 27 تیرماه سالجاری با حضور جمعی از مردم و مسئولان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از پرسنل بانوی اداره کل ورزش و جوانان لرستان و ورزشکاران بسیجی حضورداشتند سحر چغلوند به عنوان باشگاه دار برتر حوزه حجاب و عفاف و زینب فیضی فعال اداری عفاف و حجاب تجلیل شدند.

زهرا خادمی، مدیر اجرایی همایش و نمایشگاه حجاب و عفاف در این مراسم اظهار داشت: تمام برنامه‌های این همایش به صورت جهادی و مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی مانند شرکت توزیع برق، شهرداری، صنعت و معدن، ارشاد اسلامی و سپاه کمک‌های زیادی در این همایش داشتند، افزود: حضور برخی دستگاه‌ها در کمک به نمایشگاه مردمی ما پررنگ بوده و برخی دیگر نیز خیلی در این زمینه کوتاهی کردند.

مدیر اجرایی همایش و نمایشگاه حجاب و عفاف با بیان اینکه در همه زمینه‌ها باید کار به کاردان سپرده شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید زیرساخت‌ها را فراهم کرده و کار اجرایی را به مردم و نخبگان بسپارند.

وی بیان کرد: قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج)، مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، کانون مساجد و مؤسسات قرآنی نیز در این زمینه کمک‌های فراوانی داشتند.

لازم به ذکر است دستگاه های دیگر برحسب مصوبات وظایف هفته حجاب را در دستگاه های خود اجرا کردند.

در پایان این همایش از فعالان مردمی و فعالان اداری عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد.

 

 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز