ظرفیت بالای لرستان در تولید محصولات دیجیتال

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۳۳۱۷۲
ظرفیت بالای لرستان در تولید محصولات دیجیتال
مسئول بازرسی شبکه ی ملی فرهنگ در دیدار با معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : لرستان در زمینه ی تولید محصولات دیحیتال از ظرفیت بالایی برخوردار است .

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ، ابوالفضل عبدالله زاده در دیدار باغلامعلی فلاح ، ضمن تقدیر از نگاه ویژه ی اداره کل به مراکز و خانه های دیحیتال ، گفت : نظارت و حمایت بیشتر این اداره کل از مراکز و خانه های دیجیتال می تواند گامی موثر در جهت تولید محصولات فرهنگی با محتوای ایرانی و اسلامی باشد .

وی افزود : جلسات کارگروه شبکه ی ملی فرهنگ در استان ها باید به صورت ماهیانه برگزار و پس از بحث و بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به مراکز و خانه های دیجیتال استان ، نتایج و صورتجلسات به تهران ارائه شود .

غلامعلی فلاح نیز در این دیدار ، از واگذاری مجتمع دیجیتالی فجر به مدیریت جدید خبر داد و گفت : پس از هماهنگی و مکاتبه با شبکه ی ملی فرهنگ و با تایید ایشان ، مدیریت این مجتمع به آقای امین رسولی فرد واگذار شد .

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، اضافه کرد : با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان از محصولات و آثار دیجیتال ، مطمعناً مجتمع ، مراکز و خانه های دیجیتال می توانند در زمینه ی بسط و گسترش فرهنگ موثر واقع شوند .   

گفتنی است در این مراسم از زحمات وحید رستمی رابط سابق شبکه در استان تقدیر و سجاد شفیعی به عنوان رابط جدید شبکه ی ملی فرهنگ در استان لرستان معرفی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز