معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان:

بهر‌ه برداری یک گلخانه با سطح مفید ۶.۵ هکتارتا مرداد سال آینده در کوهدشت/مجموعه جهاد دانشگاهی استان را حمایت خواهیم کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۰:۰۶
کد خبر: ۴۳۳۱۹۲
بهر‌ه برداری یک گلخانه با سطح مفید ۶.۵ هکتارتا مرداد سال آینده در کوهدشت/مجموعه جهاد دانشگاهی استان را حمایت خواهیم کرد
این واحد به همین پروژه بسنده نکرده است و یک گلخانه با سطح مفید ۶.۵ هکتار را نیز تا مرداد سال آینده در کوهدشت به بهر‌برداری خواهد رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان گفت: فعالیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی لرستان انجام می‌شود کارشناسی شده و با برنامه هستند.

 مهندس مهرداد غضنفری امرایی در مراسم آغاز عملیات احداث مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی استان، بیان کرد: این روزها شاهد آغاز یا به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های علمی و تحقیقاتی در لرستان هستیم و باید گفت که از ابتدای دولت تدبیر و امید مفهوم اقتصاد مقاومتی در استان ساری و جاری شده است.

وی ادامه داد: امسال لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است و این نشان دهنده این موضوع است که استان قابلیت‌های مدیریتی خوبی دارد.

این معاون استاندار اضافه کرد: ۳۱ استان کشور تلاش می‌کردند که بعنوان پایلوت در نظر گرفته شوند چراکه فرصتی برای بیشتر دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن بود اما استانمان به دلیل ظرفیت‌های بالای مدیریتی، نیروی انسانی خوب و مزیت‌هایی که داشت انتخاب شد.

غضنفری با بیان اینکه کارهای اقتصادی و خوبی که در استان شاهدش هستیم گواه این موضوع است، ادامه داد: در همان ابتدا استاندار با تشکیل کمیته‌های فکری استارت کار را زد و در کمیته‌های متعدد با بررسی برنامه‌ها آنها را مورد مطالعه قرار می‌دهند و تحت عنوان برنامه مقدماتی عملیاتی می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان افزود: همچنین هر دو هفته یکبار در مرکز عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. برنامه‌ها در استان و کشور مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرند.

وی یکی از وجوه اقتصاد مقاومتی را دانش‌بنیان بودن آن دانست و گفت: برنامه‌ای که از بحث علم و دانش برخوردار نباشد راه به جایی نمی‌برد و قرار نیست در آن اتفاقی بیفتد.

غضنفری امرایی تصریح کرد: در استان کارها بر اساس یک بنیان علمی و دانشی پیگیری می‌شوند و با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها برنامه‌ها شکل گرفته‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: در کل کشور این نهاد با وجود اینکه از منابع و اعتبار بالایی برخوردار نیست کارهای خوبی انجام داده است.

وی به مرکز تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان اشاره کرد و افزود: این مجموعه پکیج کاملی از تحقیقات، آموزش، فن‌آوری و تجاری سازی است و حاصل آن مانند سایر فعالیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی انجام می‌شود قطعا نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

غضنفری با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی لرستان انجام می‌شوند کارشناسی شده و با برنامه هستند، ادامه داد: این واحد به همین پروژه بسنده نکرده است و یک گلخانه با سطح مفید ۶.۵ هکتار را نیز تا مرداد سال آینده در کوهدشت به بهر‌برداری خواهد رساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان با بیان اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی استان را حمایت خواهیم کرد، ادامه داد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی نیز این مجموعه را یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز