رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

استان قزوین همواره حضوری موفق در مسابقات مختلف داشته است

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۹:۲۶
کد خبر: ۴۳۳۲۷۹
استان قزوین همواره حضوری موفق در مسابقات مختلف داشته است
مجمع عمومی و سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین با حضور دکتر پورعلیفرد رییس فدراسیون و اعضای مجمع و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قزوین در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مجمع عمومی و سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین حسین مردعلی رییس این هیات طی سخنانی به ارائه عملکرد این هیات در سال گذشته و تقویم پیش رو در سال جاری پرداخت.

در ادامه علی مددخانی خزانه دار هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین طی گزارشی به ریز عملکرد مالی این هیات در سال گذشته اشاره کرد.

همچنین هریک از اعضای مجمع به بیان دیدگاه های خود در خصوص بدنسازی و پرورش اندام استان پرداختند و در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

دکتر پورعلیفرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هم در سخنانی با اشاره به وضعیت این رشته در کشور و جهان توصیه هایی را به ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام ارائه کرد.

وی گفت: باتوجه به ماهیت این رشته جوانان زیادی آن را تعقیب می کنند که باید در این زمینه متوجه فرصت ها و تهدیدات آن بود.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قزوین درباره هیات قزوین هم خاطرنشان کرد: بدنسازی و پرورش اندام قزوین از گذشته در کشور جایگاه والایی داشته و قهرمانان این استان در مسابقات مختلف خوش درخشیده اند.

پورعلیفرد با تقدیر از عملکرد هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین در سال گذشته اذعان کرد: استان قزوین همواره حضوری موفق در مسابقات مختلف داشته است و کارنامه این هیات در سال گذشته بیانگر عملکرد موفق آن بوده است.

حسین مردعلی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین هم با اشاره به موفقیت های ورزشکاران این رشته در مسابقات مختلف گفت: ورزشکاران قزوینی همواره پای ثابت مسابقات مختلف بوده و نتایج درخشانی را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین در محورهای مختلف طبق شاخص های استاندارد عملکرد خوبی داشته است که تداوم این روند مستلزم همکاری فدراسیون است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین در خاتمه اظهار کرد: طبق رایزنی که با رییس فدراسیون داشتیم درخواست برگزاری مسابقات کشوری را در قزوین ارائه کرده ایم که امیدواریم در این زمینه موافقت شود.

خاطرنشان می شود در این جلسه از سوی رییس فدراسیون بنا شد تا هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین چهارماه قبل از شروع مسابقات درخواست مکتوب خود را برای میزبانی از این رقابت ها ارائه دهد تا در سال96 میزبان این مسابقات شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز