مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد؛

رسیدگی به ۴۲مورد از شکایات و گزارشات مردمی

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۴:۴۵
کد خبر: ۴۳۳۳۲۶
رسیدگی به ۴۲مورد از شکایات و گزارشات مردمی
عبدالعلی دربندی زاده از رسیدگی به 42مورد از شکایات و گزارشات مردمی به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین طی تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عبدالعلی دربندی زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: در تیرماه سال جاری 42مورد از شکایات و گزارشات مردمی که به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارسال شده بود بررسی و با کار کارشناسی به آنها رسیدگی شد.

دربندی‌ زاده افزود: یکی از مأموریت های ذاتی واحد بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی رسیده به سازمان است.

وی عنوان کرد: بر این اساس تمام شکایات و گزارشات مردمی رسیده از سوی شهروندان بلافاصله پیگیری شده و رأی مربوط به آنها صادر می شود تا در سریعترین زمان ممکن با تاکسیرانان خاطی برخورد شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در تیرماه سال جاری نیز 42مورد از شکایات رسیده از سوی شهروندان رسیدگی شده است که سه مورد به هیئت انضباطی و یک مورد به کمیسیون خطوط سازمان ارسال شد.

دربندی‌ زاده تصریح کرد: از مجموع شکایات رسیده از سوی شهروندان 12مورد تلفنی، 26مورد حضوری و 6مورد نیز پیامکی بوده است.

وی یادآور شد: دریافت کرایه اضافه، توهین، ایجاد مزاحمت تاکسیران های گردشی برای تاکسیرانان فعال در خطوط، از مهمترین تخلفات یک ماه گذشته برخی از تاکسیرانان بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان می توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن33848 داخلی110 و یا شماره پیام کوتاه30007133 و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود درباره نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی120 و یا شماره پیام کوتاه30008464 ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز