برگزاری تور واحدهای صنعتی پایین دستی پتروشیمی مستقر در شهرکهای صنعتی لرستان

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۶:۰۱
کد خبر: ۴۳۳۳۷۱
برگزاری تور واحدهای صنعتی پایین دستی پتروشیمی مستقر در شهرکهای صنعتی لرستان
شرکت کنندگان در این تور، واحدهای صنعتی پایین دستی پتروشیمی مستقر در شهرکهای صنعتی استان بود که از شرکت پتروشیمی لرستان بازدید نمودند .

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان، فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان گفت : شرکت کنندگان در این تور، واحدهای صنعتی پایین دستی پتروشیمی مستقر در شهرکهای صنعتی استان بود که از شرکت پتروشیمی لرستان بازدید نمودند .

وی اظهار داشت: این تور صنعتی با هدف آشنایی صنایع پایین دستی با صنایع بالا دستی و آشنایی بین بنگاهی واحدهای صنعتی و همچنین تجمیع کردن این صنایع با رویکرد خوشه ای می باشد .

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های این تور تشکیل تعاونی می باشد، تشریح کرد: ما در صدد هستیم که واحدهای صنعتی پایین دستی پتروشیمی بصورت تجمیع تشکیل یک تعاونی جهت خرید مواد اولیه داده تا علاوه بر ارزان شدن مواد اولیه سرعت و سهولت تهیه مواد نیز مقدور گردد.

محمدی تاکید کرد: این استان بخصوص شهرکهای صنعتی دارای ظرفیت های بسیار خوبی جهت تولید و توسعه صنایع پتروشیمی می باشد که شرکت پتروشیمی استان دارای قابلیت خوبی در این زمینه است.

در این بازدید توسلی زاده معاون مجتمع پتروشیمی به ارائه مطالبی در خصوص این شرکت پرداخت و گفت : شرکت پتروشیمی لرستان زیر مجموعه شرکت پتروشیمی باختر (سهامی خاص) به عنوان یک شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) بوده که جهت رونق اقتصادی و محرومیت زدایی منطقه با مساحتی برابر 130 هکتار در تولید خوراک واحدهای صنعتی پایین دستی و انواع مصارف پلاستیک (مانند : لوله ، کابل و انواع فیلمها ) فعال می باشد .

گفتنی است که در تور صنعتی مذکور تعداد 30 نفر از مدیران واحدهای صنعتی، که ذینفعان صنایع پلاستیکی و صنایع پایین دستی پتروشیمی بودند ، حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز