با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی؛

استاندار به جمع شرکت‌ کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی پیوست

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۳۳۴۴۹
استاندار به جمع شرکت‌ کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی پیوست
با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، استاندار رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان به جمع شرکت کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، دکترفتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مهندس پژمان نیک‌اقبالی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، مهندس مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سیدمحمد موحدپور مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی، حجت‌الاسلام میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری، دکترحسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان و جمعی از کارکنان استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

استاندار در این آیین به اثرات برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح ملی اشاره کرد و گفت: اگر ما بتوانیم فرهنگ رضوی را در جامعه حاکم کنیم، جامعه پویا و آرمانی خواهد بود ولی کار سختی است و باید همه تلاش کنیم آنچه مدنظر ائمه معصومین (علیهم السلام) بوده و جامعه‌ ای که آنها انتظار داشته و مدینه فاضله‌ ای که آنها برای ما طراحی کردند به آن نزدیک شویم.

خادمی، یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند برای ملت ایران را وجود بارگاه مطهر امام هشتم حضرت امام رضا(ع) دانست و اظهار داشت: ما باید از همه ظرفیت ‌های این امام بزرگوار در همه سطوح کشور استفاده کنیم.

استاندار با تاکید براینکه، نباید این موضوع مختص به استان خراسان و مشهد باشد، یادآور شد: این ایده چند سال قبل در کشور مطرح شده و به خوبی در حال اجراست.

خادمی با اشاره به اینکه، این استان میزبان جشنواره‌های موضوعی امام رضا(ع) با مشارکت مردم است، ادامه داد: تلاش بر این است که برنامه‌ها متناسب با آنچه در سطح ملی تعیین شده اجرا شود و همچنین در سطح استان برنامه‌هایی به صورت استانی داشته باشیم.

استاندار تصریح کرد: ائمه معصومین و به ویژه امام‌رضا (علیه السلام) یکی از بهترین الگوهایی است که می‌ توان از زندگی ‌نامه، احادیث و نصیحت‌های آنان استفاده کرد تا سطح فرهنگ مردم را به آن اندازه‌ای که مدنظر قرآن است، نزدیک کرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه وبویراحمد به اهداف جشنواره برای آشنایی مردم با فرهنگ رضوی اشاره کرد و گفت: فرهنگ رضوی در همه حوزه‌ها و استان‌ها گسترش پیدا کرده و اثرگذاری مطلوبی داشته است.

خادمی، همچنین کتاب را میراث گرانبهای قرن‌ها دانش و تجربه دانست و گفت: کتاب و کتابخانه، منبع بزرگ دانش و محراب مقدس دانایی است و همیشه باید مورد توجه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز