معاون استاندار ایلام تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پذیرایی و استقبال از زوار اربعین

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۸:۰۲
کد خبر: ۴۳۳۷۶۴
لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پذیرایی و استقبال از زوار اربعین
معاون امور اقتصادی استاندار ایلام بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی در پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی در مرز مهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-حشمت‌الله عسگری  در نشست کمیته پشتیبانی اربعین حسینی در استان ایلام اظهار داشت: اربعین حسینی و ضرورت خدمات‌دهی مناسب به زائران سبب تشکیل نشست امروز شده است.

رئیس ستاد کمیته پشتیبانی اربعین حسینی گفت: مرز بین‌المللی مهران تا چند ماه دیگر باز شاهد یک رخداد بزرگ و اجتماع عظیم مردمی به نام اربعین خواهد بود به همین منظور مسؤولان از هم اکنون به فکر خدمات دهی مناسب به زائران اربعین حسینی هستند.

وی ادامه داد: امروز در نشست کمیته پشتیبانی اربعین حسینی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی موظف شدند به منظور هماهنگی هر چه بیشتر ارائه خدمات مطلوب به زوار عتبات عالیات موقعیت مکانی و استقرار ستادهای خود را در مرز مهران مشخص کنند.

رئیس ستاد کمیته پشتیبانی اربعین حسینی و معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: شیوه نامه فعالیت کمیته پشتیبانی اربعین نوشته شده و باید با برنامه‌ریزی دقیق و انسجام‌بخشی زمینه خدمات‌دهی مناسب به زائران عتبات عالیات فراهم شود.

عسگری تصریح کرد: خلل‌های در راستای ارائه خدمات طی سال‌های گذشته وجود داشت که این خلل‌ها را برطرف کرده و در این راستا از هیچ کوشش و تلاش فروگذاری نخواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی و مردم در برگزاری مراسم اربعین و پشتیبانی برنامه‌های اربعین ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ساماندهی خدمات در مرز و استقرار موکب و پشتیبانی موکب با دو محور یکی پشتیبانی از موضوع پذیرایی مناسب و یکی هم اسکان به موقع و مناسب به زوار از مهم‌ترین نیازهای این بخش است.

این مسوول اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد اربعین حسینی استان ایلام در اربعین امسال استان‌های اصفهان، لرستان و همدان به عنوان استان‌های معین در اربعین حسینی معرفی شده‌اند.

عسگری تصریح کرد: سعی می‌کنیم از حداکثر امکاناتی که استان‌های معین داشته و داخل استان و نهادهای وابسته به دولت و شهرداری دارند استفاده کرده که امیدواریم بتوانیم امسال به مراتب سطح رضایت زائرین عزیز که از طریق مرز مهران مشرف می‌شوند در سطح بالایی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز