رئیس شورای شهر در جلسه مدیران بیان کرد :

مدیران شهرداری فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست ندهند / رضایت شهروندان در اولویت باشد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۹:۴۶
کد خبر: ۴۳۳۷۸۵
مدیران شهرداری فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست ندهند / رضایت شهروندان در اولویت باشد
فرجی رییس شورا دراولین جلسه مدیران حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری شهریار در خصوص فضای به وجود آمده برای خدمت به شهر و شهروندان گفت : مدیران و پرسنل شهرداری قدر فضای به وجود آمده برای خدمت به مردم را بدانند .

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران؛ جمشید فرجی رییس شورا دراولین جلسه مدیران حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری شهریار بعد از انتخابات هیئت رئیسه در خصوص فضای به وجود آمده برای خدمت به شهر و شهروندان افزود : مدیران و پرسنل شهرداری قدر فضای به وجود آمده را برای خدمت به مردم بدانند .

 

وی در ادامه گفت : حال که به همت شورای شهر کار بومی سازی مدیران و استفاده از نیروهای جوان و متحصص در شهرداری در سمت های مدیریتی آغاز شده ، جا دارد مجموعه مدیران آستین بالا بزنند و با همت مضاعف خود به شهروندان ارایه خدمت کند .

 

فرجی در مورد استفاده از پتانسیلهای پرسنل شهرداری خاطر نشان کرد : استفاده از مدیران خود شهرداری یعنی اعتماد به مدیران در این برهه از زمان خود فرصتی بزرگ برای خدمت گذاری است که در زمان شورای چهارم اتفاق افتاده لازم است جواب این اعتماد ، با تلاش روز افزون محقق شود .

 

رئیس شورای شهر شهریار در بخش پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد : در مدت باقی مانده از عمر شورای چهارم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب گام های مهمی را در جهت توسعه شهریار و رضایت شهروندان برداریم .

پیش از سخنان رئیس شورای شهر ، درخشان معاونت خدمات شهری شهرداری شهریار بیاناتی را ایراد کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز