وزیر اطلاعات با حجت الاسلام رئیسی دیدار کرد؛

صیانت از موقوفات، اولویت اصلی آستان قدس رضوی

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵:۰۱
کد خبر: ۴۳۳۸۷۴
صیانت از موقوفات، اولویت اصلی آستان قدس رضوی
تولیت آستان قدس رضوی و حجت الاسلام والمسلمین علوی؛ وزیر اطلاعات در جوار بارگاه منور رضوی با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی طی سخنانی در این دیدار که جمعی از مسئولان وزارت اطلاعات نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر از تلاش های وزارت اطلاعات به ویژه در زمینه مبارزه با گروه های تکفیری، اظهار کرد: با وجود همه تهدیدات، امنیت کشور ما فوق العاده است و این امر به واسطه اخلاص سربازان گمنام امام زمان(عج) حاصل شده است.

وی هم چنین با بیان اینکه نگاه به تشیع به عنوان جریانی اسلامی و عقلانی به شدت در کشورهای مختلف در حال رواج است، گفت: همان گونه که در سیره حضرت رضا(ع) نیز مشاهده می کنیم، ایشان رمز ائتلاف هستند، نه اختلاف. نورانیت مضجع شریف ایشان نیز همه مسلمانان را به خود جلب می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هم چنین با گرامیداشت خدمات ارزنده مرحوم آیت الله واعظ طبسی، گفت: همه ایران اسلامی افتخار همجواری حضرت رضا(ع) را دارند و ما در نظر داریم زمینه بهره مندی همگان، به ویژه محرومان و مستضعفان را از برکات این مضجع شریف فراهم آوریم.

وی هم چنین در زمینه تعامل با مستاجران اراضی موقوفه آستان قدس رضوی بر دو رویکرد صیانت از موقوفات در عین برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم تاکید و عنوان کرد: در این راستا کمیسیون هایی در آستان قدس رضوی تشکیل شده و امور را پیگیری می کند.

وزیر اطلاعات نیز در این دیدار ضمن اشاره به اقدامات و رویکردهای اخیر آستان قدس رضوی، تصریح کرد: مشی و فعالیت های جدید آستان قدس رضوی در زمینه امور رفاهی زائرین، ارتباط با خدمه و ... بازتاب های مثبتی داشته است.

وی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: همان طور که ما پیش بینی می کردیم، با حضور شما جهت گیری ها و اثرات سازنده مفید وفوری را در آستان قدس رضوی شاهد بودیم و مقطع انتقال مدیریت به سرعت طی شد.

علوی هم چنین رویکرد جدید آستان قدس رضوی در تعامل با مستاجرین زمین های وقفی را قابل ستایش دانست و گفت: تعامل و رفع مشکلات افرادی که احساس می کنند حقوقشان تضییع شده، رفتار بسیار پسندیده است که در اقدامات اخیر آستان قدس رضوی قابل مشاهده بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز