مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم:

ورزش ابزاری قدرتمند برای توانمندسازی دانشجویان است

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۶:۵۹
کد خبر: ۴۳۳۸۹۶
ورزش ابزاری قدرتمند برای توانمندسازی دانشجویان است
مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: ورزش ابزاری قدرتمند در بحث توانمندسازی دانشجویان است و هیچ پدیده‌ای مانند المپیاد دانشجویی نمی‌تواند دانشجویان سراسر کشور را در کنار هم جمع کند.

به گزارش خبرنگار برنا از مشهد، محمد پورکیانی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در استادیوم ۲۲ بهمن دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد در مشهد یک فرصت ویژه و یک هدیه ارزشمند برای زیارت امام رضا(ع) و همچنین عمل به فرمایش مقام معظم رهبری برای فراهم شدن امر تحصیل، تهذیب و ورزش است.

وی افزود: ورزش ابزاری قدرتمند در بحث توانمندسازی دانشجویان است و هیچ پدیده ای مانند المپیاد دانشجویی نمی تواند دانشجویان سراسر کشور را در کنار هم جمع کند.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه زن ستون خانواده است، خاطرنشان کرد: جامعه ای که دارای زنان سالم است جامعه ای با نشاط به حساب می آید و موضوع تقویت جسمی بانوان در دانشگاه ها همیشه مورد تاکید مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.

پورکیانی با بیان اینکه دانشجویان ایرانی با حجاب اسلامی الگویی نمونه  و بی بدیل بوده و هستند، گفت: در سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش بانوان دو هزار و ۱۰۰ شرکت کننده از ۹۴ دانشگاه سراسر کشور در قالب ۸ رشته ورزشی حاضر هستند و در این المپیاد باید ضمن احترام به داوری ها و رای و تصمیم داوران،  رفاقت ها را بر رقابت ها ترجیح دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز